2012年8月6日 星期一

PG後之....節目要諗好!


話說.....之前有2堂PG請左假,所以隔左一個星期等有新班開,就補返冇上0個2堂喇.......

又話說.....今次呢個PG絕大部份堂數都係野人自己上(即冇爸媽陪)

為左安撫野人0既情緒,每次都要諗定D野,話佢地知放學我地會點點點

等佢地有個期盼,落左堂可以見番我同小虎,做D佢地鍾意0既野

話唒2個星期冇返學(我懷疑佢地以為已經完左,唔使再返,哈哈) + 今次D老師、同學仔唔同唒

返學前,都係俾支"益力多"飲下....定下驚先~~~~



放學喇~~~~~

帶野人去食佢地同我都鍾意食0既"餅乾PIZZA" - PIZZA EXPRESS
(除左小虎,另一PIZZAHUT DIE HARD FAN,豬話,呢D唔算PIZZA,只可以叫餅乾!!!!!!)

手指指,"要呢個要呢個",樣樣都要食!!!!!


嘩!!!!! I LOVE BISCULT PIZZA!!!!!!


GORGOR - 合上眼睛,陶醉左PIZZA0既味道中
DIDI - 趁你合埋眼,我食唒全個!!!!!WAKAKAKAKA


DIDI - 媽咪,呢舊餅焗得唔錯


GORGOR - 我都係坐底,慢慢品嚐 (食到成個"佬"咁....-_____-)



已經有好多野飲....都仲要自攜飲品,會唔會俾人話呀?!



食飽飽,嘆下時下小孩恩物 - iPHONE先~~~




梗係唔係食完PIZZA就算啦!!!!!

返屋企換件衫,落樓下公園玩水!!!!!!(我又感覺到住呢度0既唯一"真係唯一"0既好處喇.......)

玩左幾次,2個野人而家都零WARM UP LU............我又可以抖抖~~~哈哈~~~

跑完一圈,個身都仲有D乾



再跑多一圈,已經全濕!!!!!!

梗係啦,睇下佢地兩隻野點玩!!!!!!!



偶爾都會靜止一下





真係一陣架咋!!!!!!!好快又跑過~~~~


好想幫佢地影下合照,但係........已經算係企得最埋影0既2張相



玩玩下,突然好怕醜.......好似係見到個妹妹....有架車仔,好想玩,但又唔敢問人借黎玩~~~~
(華人妹妹樣,DIDI冇興趣呢~~~~哈哈)


呢個玩水地方,有樣唔好,就係冇太陽唒到(當然對我黎講,係好啦:P)

野人一唔起勢咁跑,個身就會好凍

GORGOR凍到咀唇發紫呀!!!!!!


所以唔可以玩太耐,加上已經放唒佢地D電,要返歸午睡喇~~~~~

而且如果玩到病左,又俾婆婆鬧我帶野人去玩水喇!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言