2012年10月26日 星期五

志趣相投

是日去到DAMIEN哥哥屋企

野人開心之餘,我都勁開心!!!!!哈哈~~~~

因為DAMIEN哥哥都係一個愛車之人

佢對車0既愛戴,比起野人,簡直係有過之而無不及!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3條仔圍埋一齊講"車經"-_____-


DAMIEN哥哥仲拎埋D書出黎講解俾野人知~~~~~



野人聽到勁專心!!!!!!!!!男仔同男仔真係0岩玩好多!!!!!!!!!

除左車,呢間屋仲有好多巴斯~~~~~~光年

GORGOR同巴斯度下高先~~~~~



而且仲有HAMSTER睇~~~~~~~


所以野人玩到超開心,弟弟仲要開心到唔想走tim~.~

可能下次聚會要再去過DAMIEN屋企:P

至於我點解咁開心?????真係要多謝DAMIEN哥哥

因為有佢一路照顧野人,我係勁FREE架!!!!!!!!!

可能今次係10月之星0既慶生

所以有得優待下我,等我有啖飽飯食下,又可以安安落落同D朋友吹下水

真係好耐都未試過傾得咁盡興喇~~~~~~YEAH!!!!!!!

既然DAMIEN咁幫得手,咁AUNTY 3B其中一個生日願望就送俾你啦~~~

希望你如願以償,媽媽生一個弟弟俾你

(唔知DAMIEN媽媽見到我許個咁0既願望,會唔會想殺死我呢??!!!哈哈哈哈~~~~)

沒有留言:

張貼留言