2012年10月7日 星期日

H 。E 。A

有左小朋友,真係唔好諗住會訓得晏.......

如果照訓就會變左咁~~~WAKAKAKA



所以都係起身罷啦~~~~~


既然起左身,都係出街啦

但係尋日病住去完DISNEYLAND0既我,已經冇左半條命

本來諗住第2日姐姐唔使放假,我就可以抖抖啦~~~~~

點知0係夜晚,我家姐姐話第二日一定要放假去OCEAN PARK喎@@

簡直有0個種........我俾埋另外0個半條命仔佢..............

所以是日都係唔好去咁遠街......等我回番少少氣先~~~~~~

近排大野人成日都要抱......所以得細野人仲應我0既要求----->出門口影張相~~~~~



 

野人返左學之後,比起以前較接受拖住對方 (以前係叫極佢地互拖都唔肯架!!!!!!)

見到呢個畫面,又感覺到有2個小孩0既幸福~~~~~~


 


雖然呢張相朦成咁,但係都好似睇到細野人笑得好開心


估下佢地等緊乜~~~~~

就係等緊佢..........


只要野人有D野咬下,陪我行街買野(買佢地D野),就唔會咁容易發癲~~~~~~



話就話我要回氣,但都要帶野人去放下電~~~~~~

但由於GORGOR仍然唔係咁合作,成日要人抱

所以玩左一陣就要返歸...........







返屋企,嘆電視~~~~~


等小虎爸煮飯俾野人食


兩隻野等開飯0個時,又不忘推下車~~~~~~


又要講,有2個小孩,真係好好~~~~

點講好呢????!!!!!其實佢地真係有佢地自己0既世界,總之一個小朋友真係會覺得悶.......

所以已經有一個小朋友0既朋友仔,記住繼續努力呀~~~~哈哈哈哈~~~~~

是日小虎爸親自主理晚餐


都食得幾YUMMY丫~~~~~~~


食飽,玩多陣槍,就叫佢地去訓lu............





其實咁樣HEA下都已經好爽呀喇~~~~~

沒有留言:

張貼留言