2012年10月9日 星期二

悠閒周末

又到左野人唔使返學,我唔使返工0既星期六!!!!!YEAH!!!!!

食個late breakfast慶祝下先~~~~哈哈~~~~

真係要慶祝,因為成個十月0既WEEKEND都將會好忙

有得HEA就HEA下喇~~~~~~

超多人等位!!!!!!!!!!

要俾野人食下腸仔先有耐性陪我等


DIDI本來訓左,起左身都未有位


終於等到喇~~~~~~自己揀食咩啦~~~~唔好要我諗~~~~~




兩隻野先選PIZZA FAVOUR

一個揀菇 ; 一個揀玉米



同野人食PIZZA係最舒服0既,佢地自己搞掂唒,唔使咁煩~~~~~~


食飽飽,陪我行下我0既至愛----->SUPERMARKET



買完野,推佢地落停車場,慳番D力



送野人返歸,我同小虎去睇個戲~~~~~咁得閒0既生活諗諗下好似好耐冇試過LU..........

沒有留言:

張貼留言