2012年10月8日 星期一

雞肋‧姐姐

如果大家0係香港讀書長大,應該都知咩係"雞肋"

即係"食之冇味,棄之可惜"0個D呢~~~~~~~~

我不嬲都用呢個詞形容我家"玉豆姐姐"

唉.......我家姐姐....點講好呢.......

佢要做0既野,例如家務呀、煮飯呀、湊B呀,其實都冇一樣做得好!!!!!!!!!

我自問同小虎都唔係要求好高0個D人 (因為如果要求高,應該FIRE左佢十年!!!!!!)

總之佢唔會做D傷害野人0既事,咁我地就OK架喇

同埋我不嬲都覺得如果覺得唔好就再請,應該請極都唔會0岩心水

始終文化唔同,係好難滿足到我地0既要求

佢地其實冇好同差0既分別,只有差同再差0既分別............

所以如果好似我呢D,懶得去適應新姐姐,最好就不斷降低自己要求,但求唔太差就算喇.............

講到佢咁一冇是處,好似冇乜留低0既理由咁......

但係我話得佢係"雞肋"嘛~~~~~~總有D野係好0既,嘻嘻

就係佢好鍚野人,好似呢2架巴士就係姐姐送俾野人0既中秋禮物喇


其實姐姐都幾常送野俾野人,仲要送親0個D野人都好鍾意架~~~~~~~

有時我都覺得佢應該比我更加了解野人~~~~哈哈~~~~

不過.........雖然佢有呢個好處............但係呢排真係覺得姐姐好難相處

因為佢呢排長期黑面!!!!!!!!!!!

朝早返工又黑、夜晚放工又黑、問佢野又黑、叫佢做野更黑!!!!!!!!!!!!!!!!

唉.......其實我都冇要求佢由"雞肋"變"雞脾",但求佢安安份份做番"雞助",唔好變雞PatPat就得架喇

又冇得罪佢,塊面唔好咁黑,得唔得??????


沒有留言:

張貼留言