2012年10月6日 星期六

中秋節。日與夜之夜


小朋友0既精力無限大,不嬲都係唔可以忽視!!!!!!!!!!!!!!

去完老鼠樂園,耗盡唒體力0既野人

一段DISNEYLAND TO HOME0既車程

足以將佢地急CHARGED完成!!!!!!!!!!!!!!!!

但係我並沒有急CHARGED呢-____-

因為呢D玩到咁攰0既車程,我通常都會唔訓,陪小虎傾下偈~~~~

如果我地3母子都訓唒,小虎會好慘呢............

CLUBHOUSE0係平台搞左個中秋嘉年華,急CHARGE完成0既野人又去湊下熱鬧

野人真係好鍾意食"栗米",DISNEYLAND食完,呢度又食~~~~~


哥哥好認真咁猜燈謎 (但係你唔識中文字架喎~~~~~WAKAKAKA)


細野人又好似成個街童咁坐0係度喇+_____+


本來想帶野人去屋苑個草地走走,玩下呢個買左成個月0既燈籠,感受下中秋節0既氣氛


因為上年野人仲未係好識行0個時,我都帶過佢地落去,氣氛係幾好架~~~~~

不過我真係太攰喇........話唒是日我係周期性亞E VISIT + 帶病上陣去DISNEYLAND架!!!!!!

而且仲有2日假期俾野人慢慢玩........我@@

所以都係返歸,留返條命仔好D~~~~~~哈哈~~~~~~

沒有留言:

張貼留言