2012年10月9日 星期二

YUM CHA

星期日去飲茶,其實好怕!!!!!

因為周圍都好多人!!!!!!!

我又唔係0個D靠關係一去到即有位0個D亞太喎~~~~~

仲要拖住野人,唔使旨意佢地有耐性陪我等位...........

其實我有諗過,如果大家都"奉公守法"等位,唔走捷徑,係咪大家都唔使等咁耐0既呢??????

媽子話佢教會附近0個間酒樓唔使點等位喎,可以一試

我諗野人應該記得咩係飲茶,因為我一同佢地講出去飲茶

佢地都好興奮,而且好合作地換衫

可能加埋上星期對哥哥0既大懲罰,佢今次係異常地合作~~~~哈哈~~~~~

心情勁靚去街0既野人


呢間酒樓果然唔係太多人,D人都應該全部係教友~~~~~

又爭住揀野食0既野人


最後哥哥靠睇圖,揀左燒腩仔@@好肥膩,不過算,你有QUOTA~~~~~~


而家野人已經好細路仔喇 (唔再BB),出街要帶玩具-____-



佢地飲茶好食得架!!!!!!我諗佢地仲食得多過我

如果佢地平時食飯都係咁就好喇=___=


飲完茶,佢地話要去踢波喎~~~~

不過好可惜,我呢個疏忽媽媽,上次帶左D踢波器具返左屋企,唔記得放番落架車........

所以....話佢地知去唔成踢波,佢地就話去"冬菇",即係屋企樓下個遊樂場

因為0個度有幾舊"冬菇"咁0既野


不過........野人叫屎又係叫冬菇!!!!!!!!!!哈哈哈哈~~~~~而佢地亦都好鍾意食冬菇

"冬菇"一詞未免太濫用了~~~~~~

"冬菇"0個度,哥哥好鍾意玩呢個架~~~~~



可能都因為佢夠"輕身",所以好容易做到呢D動作!!!!!!!!



玩完"引體上升",3父子去左"灘下"




哥哥,你玩到咁亢奮,返到屋企你又唔訓晏覺lu............@@


沒有留言:

張貼留言