2012年10月5日 星期五

中秋節。日與夜之日

自從野人返左學,身體狀況都會存在好大變數,好似隨時都會惹左D病菌返黎咁@@

所以近排放假,都冇乜PLAN定要去邊,都係玩即興

是日中秋節,即興去左闊別多月0既老鼠樂園

其實我覺得如果父or母都唔係DISNEY0既DIE HARD FANS

而又想帶小朋友去DISNEYLAND0既話

最好都係小朋友歲半之後先去,因為你會感覺小朋友0係呢個年紀之後先識得咩叫真正0既投入同開心~~~~~

呢排野人各自各有"咀的STYLE"

GORGOR豬咀 ; DIDI扁咀


一入園,時間0岩0岩好,PARADE GETTING STARTED!!!!!!

又扁唒咀,可能"公主"唔0岩睇


巴斯光~~~年,就即刻醒唒,有唒反應


睇完PARADE,醫左肚先 (梗係食左野先啦,唔飽左個肚,小虎爸係乜都唔會肯做架:P)

又食CORNER CAFE,次次都係食呢間-____-

因為得呢間稍為坐得舒服D

好彩唔使等太耐位~~~~~


入到餐廳,有人俾巴斯貼屎GORGOR,開心到佢丫~~~~~~


3父子,吃。吃。吃。


呢位人兄D咳好似未清唒.....所以只分配到一條薯條~~~~~WAKAKAKAKA


吃飽飽,可以去玩

叫DIDI去揸住堆BALLOON影個相

佢揸左一秒,就即閃

影唔切相囉!!!!!!!快門唔夠快!!!!!!!!!


我不嬲都話俾野人知,MICKEY MOUSE係住0係呢個城堡架

雖然我知係公主住,唔係MICKEY住 (其實我唔知MICKEY住邊,哈哈~~~~)

但係小朋友總要有D實質0既野記住嘛

每次見到呢個城堡0既圖案,我都會問野人,你想唔想去探MICKEY呀???想就乖D喇~~~~哈哈哈哈~~~~


由於是日GORGOR非常唔合作,成日都要人抱!!!!!!!

小虎就同佢講"你要去拍下DIDI,我先肯抱你"

所以佢拍左DIDI好多次,哈哈~~~~


反觀DIDI非常醒目,接近90%時間都係自己行,仲要排隊玩slinky dog+BUZZ都係唔使抱!!!!!!好叻仔!!!!!!!






GORGOR都有少數時間落地0既,就係見到佢有興趣0既野0個時

例如呢個南瓜 (唔知點解好鍾意呢個南瓜,要用巴斯先氹到佢離開=____=)


又例如玩具

野人0既喜好大不同,0係呢張相可以反映到......DIDI依然係車,GORGOR今次係槍


唔知係咪我平時扮"中槍倒地"0既演技實在太好

佢係咁用支槍射我@@


就算係巴斯手上0既槍,佢都要較0岩個位射我-_______-



話說玩呢個巴斯0個時,有個強國爸爸以為個巴斯係冇FUNCTION玩0既

哥哥一拎上手,隻巴斯就識轉

嚇到個強國人好驚訝咁講 : 怎麼開動的?????

原來仲有人一腳牛屎過我2個仔~~~~~哈哈哈哈~~~~~~

愈拎愈多玩具0係地下玩,你地以為呢度係屋企呀???!!!!

梗係即刻俾我喝止左啦!!!!!!!!

去到換片0個度,都要繼續玩........


見唔見到DIDI隻腳已經貼左"OK繃"喇?????

係呀,佢地真係好易玩到周身傷架!!!!!!!

呢個都唔算嚴重喇,睇下呢張相,哥哥個頭.........真係俾佢嚇死!!!!!!


話說0係LION KING0個度我同DIDI去左買栗米俾野人食

買完會合番小虎0個時,哥哥成個人訓左0係個地度

事緣佢坐下坐下,愈坐愈後,張櫈又冇pan,就係咁,成個人扇左落個地

個後尾枕流唒血,幾驚佢穿頭要聯針,好彩只係皮外傷,擦損左個頭皮,感謝主~~~~~~

所以呢,如果你地帶小朋友坐LION KING SHOW出面D櫈,都要小心D呀!!!!!!!

0係FIRST AIDER0個度,咁都"R"左個波返黎~~~~~~


包紮完,食番條栗米補下........



填飽個肚,又玩,DIDI好似由細到大都好鍾意玩呢個..........


是晚煙花7點半就開始,玩到6點幾,問野人睇唔睇埋煙花

佢地話唔睇喎~~~~~所以就走喇

兩隻野,又係停車場都未離開就訓左喇Zzzzzzzzzz

沒有留言:

張貼留言