2012年10月4日 星期四

志同道合的朋友

相信好多媽媽都認同

做左媽媽之後,0係街同陌生人吹水0既能力增強左幾陪!!!!!!

咁吹水對象當然都係媽媽級0既陌生人啦,哈哈~~~~~

其實呢個吹水能力係好重要架!!!!特別係我地呢D第一任媽媽

因為真係好多野都唔識,都係聽下聽下就會變左EXPERT!!!!!!!!!!

而最好最好梗係要有一班志同道合、會一齊生仔0既朋友啦~~~~~~~


我地呢班由20出頭少女少男時候認識,而家變唒父母級0既朋友


而家聚埋都係傾BB經,好HAPPY~~~~~



 

ALL MOMssss and MOM-TO-BE

MASIE,超級登你高興,ALL THE BEST TO U AND YOUR BABY~~~~~~



是日兩位主角,NICE TO MEET U~~~~~

佢地差3日大咋~~~~~~~





 

野人,想唔想有個妹妹呀????SORRY,多口問下咋,應該冇咁0既可能:P

 





不過你地都應該冇乜興趣架喇,睇下你地兩個自閉iPad男就知......-____-



我同小虎又借人地個女扮下"有女萬事足"



真係"有女萬事足"架,睇下呢2個爸爸就知,成晚抱住個女唔捨得放手XD


是夜又食李氏最愛之PIZZA


小孩席,我地0既小孩席日漸擴大喇~~~~~~SO GREAT!!!!!!!


其實呢晚係迎月夜,所以冇乜野招呼朋友之下

我都叫我家首席御用工人"亞香"出山,煲左個薑湯蕃薯糖水,再加埋湯丸,諗住應下節


點知,我係完完全全忘記左!!!!!!!!!!!!!!!

班朋友走唒,亞香入廚房先大叫"哎呀,煲糖水呀!!!!!!!!!!!!!!!"

所以唯有得我地2個應節啦~~~~~~


沒有留言:

張貼留言