2012年11月19日 星期一

11月 。閒

10月超忙、11月超閒

都好0既,有一個月hea下,因為12月又好唔得閒!!!!!!!!!

由於小虎哥10月尾"達"親條腰同腳,在家休息左一個星期

11月第2個星期,小虎哥好番好多,野人終於可以重出江湖再去玩~~~~~~YEAH!!!!!!!!

雖然成個11月暫時都可以好HEA,但係都驚突如其來有D咩意外野要去..........玩

所以見有空檔,都係帶左野人去揀定聖誕禮物先穩陣~~~~~~~

一出發,先訓著,都叫你地唔好6 點就起身啦  -____-  何苦呢????!!!!!!!!

訓到"扯唒鼻寒"都要揸住至愛巴斯!!!!!!!CRAZY!!!!!!!!



買禮物前,醫左2個野人個肚先

CRAZY!!!!!!食野仲多過我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!名副其實----->黑洞胃!!!!!!!!!!!!!




唔知返學係咪真係咁MAGIC呢?????2隻野坐得好定

定到GORGOR身後個太太都讚佢地乖!!!!!!


所以今餐食得好舒服,舒服到我可以上下網 WAKAKAKAKA


咁都要定時定候照顧下佢地0既..............但係比起以前真係好左好多喇

野人,希望你地KEEP住啦!!!!!!!!!^^




食飽,去TOYSRUS搗亂喇!!!!哈哈~~~~~~~

叫佢地去揀禮物,佢地就樣樣齋玩..........



到最後我同小虎爸揀完、買埋(佢地冇揀到.........)

要拎走個玩具0個時,DIDI話小虎爸 : 「唔乖,冇放番個玩具」....@@

勁同佢講已經俾左錢!!!!!!!但係佢死都要放番個玩具...........俾佢激死,又0係度9唔搭8!!!!!!!!!

死在個玩具有我2/3個人咁高,仲要有2份,仲要湊住佢2隻野,真係拎死我!!!!!!!!

幾經搏鬥之後,終於將2大舊玩具掟上車,再同野人去買個櫃..........

XMAS IS COMING~~~~~好有聖誕FEEL~~~~~最鍾意呢個季節去街~~~~


GORGOR戴緊呢個"紙帽",對我黎講又係一個MILESTONE.......

因為以前野人,特別係GORGOR,係唔俾我將任何野放上佢個頭架!!!!!!

(搞到好多靚0既帽,我都係有得睇,冇得買俾佢地!!!!!)

唔知係咪又係學校0既MAGIC喇~~~~~~~而家好願意戴~~~~~~~GOOOOOOD!!!!!!!

攰屎我.........坐下抖抖先.........


2隻野一齊扮歎~~~~哈哈~~~~~


野人應該覺得IKEA好玩過TOYSRUS


因為要氹左佢地勁耐,先肯離開去食野-_______-

黑洞胃又黎喇!!!!!!!!!!!!!!!


是日真係好神奇,我又可以安安落落食野~~~~~哈哈哈哈~~~~~~~~

(張相又係.......朦到........冇朋友.......男人影相.......唉......信唔過.......)


希望野人真係KEEP住咁生性,俾我呢個亞媽有啖安落茶飯食:P

沒有留言:

張貼留言