2012年11月3日 星期六

30 。上

30......Finally Arrived.......

對於30 0既來臨,我係充滿興奮之情架!!!!!!!

決定一定要搞搞佢!!!!!!!!

因為本人不嬲都唔鍾意0個D只係有"驚"冇"喜"0既所謂SURPRISE

所以我0係2個月前已經為自己POP-UP左好多IDEA,要搞咩、準備D咩.......

本來都想秉承未有野人前0既傳統---->生日出一出國

但係1) 10月好多野要做+ 2) 吱唔到幾日出黎,所以去唔成........

另外10月一開始.......有一件事將我心情打到落谷底

我婆婆0既身體狀況唔係咁樂觀,醫生叫我地有定心理準備

知道0個刻,其實真係乜都唔想再去搞.........生日我都唔想記起

禱告......我都唔知同神講咩好......好矛盾..........最後我只求"按神0既旨意就好了...."

做左"心理準備"大半個月,婆婆0既身體竟然好起上黎!!!!!!!!!!!!!!

呢一刻除左感恩,都係只有感恩........恩典真的數不盡、用不完........

終於鬆鬆口氣,而我0既"30"都到喇........

我選擇左同野人去科學園走走就好了.......簡單真係最美好~~~~~~~

生日0既我 + 我其中一位愛兒


玉豆姐姐幫我地影0既合照.........


都係再黎來張啦........都係咁.......(咁係我唔0岩0既....背唒光都叫人影-___-)

GORGOR,你YIP MAN上身呀?????哈哈哈哈~~~~


都係玩番佢至拿手0既BUBBLE GUN啦~~~~~


但係....可唔可以....唔好下下向住我呢????!!!!!!



DIDI是日唔多舒服,所以冇乜心機玩~~~~~~


我們3母子之合照~~~~~


呢個'背面"小孩,大野人一年,非常之好傾!!!!!!我諗我同佢NON-STOP傾左大半個鐘!!!!!!!


小虎突然好受一班小孩歡迎~~~~哈哈~~~~


DIDI終於有少少興趣玩下.......GORGOR就已經玩到攰唒,而且突然間好安靜


原來佢好專注咁望住D蟻行路.....-___-



雖然時間尚早,但係都要返屋企喇~~~~~

因為我約左我D至愛----->"大閘蟹"!!!!!!!!!!!!(待續.....^^)

沒有留言:

張貼留言