2012年11月16日 星期五

拉..........票!!!!

那些年,我們一起............

有個快樂童年~~~~~

呢句係小虎哥選"家長教師會"0既slogan!!!!!!!!!



 

我好贊成佢用呢個idea做參選口號

因為我同小虎最想野人有0既........除左係健康身體之外

第2樣就係有個快樂童年!!!!!!!!

學校係小朋友除左屋企之外,第2個接觸得最多0既地方

如果學校能夠建立一個開心、快樂0既環境

相信小朋友0既童年開心指數都會高百倍、千倍!!!!!!

其實我好唔鍾意聽到有D家長心態----->"小朋友交俾學校,等學校幫佢教好小朋友"

我唔鍾意係因為呢個心態真係好。唔。負。責。任!!!!!!!!!

我同小虎都想除左負責好屋企0既教育之外,再踏出多一步,走入學校

同學校一齊攜手建立一個小朋友開心成長0既環境~~~~~

呢個就係想加入"家長教師會"0既原因!!!!!!!

選舉前夕,3父子0係屋企練習下拉票先~~~~~~


 

返到學校------>實戰喇!!!!!



(好彩2隻野人都冇怯場,不過就掛住食野,因為學校準備左好多野食........)

活動開始喇,都有好多家長黎投票



候選人自我介紹前,宣教師帶領唱詩(基督教學校嘛,一定有唱詩^^)

又唱我好鍾意0既詩歌喇------>"恩典太美麗"




再唱下小朋友0既詩歌,DIDI突然自告奮勇

話要出去同其他小朋友一齊做動作,我都俾佢0既主動嚇親~~~~~~哈哈~~~~~



雖然佢出到去都係呆呆地,望住D大哥哥大姐姐~~~~~~


不過我已經覺得佢好叻,會主動表達自己0既諗法~~~~~~

初初我叫小虎APPLY0個時,真係冇諗到呢個選舉係咁認真呀!!!!!!!!!

認真在......

1) 學校會掛唒印有參選人人樣、"政鋼"0既旗幟、POSTER出黎,好有選舉氣氛呀!!!!



2) 家教會係由家長選出黎,但小朋友都有機會參與呀~~~~

學校喺真正選舉之前,搞左個模擬選舉俾小朋友,作為公民教育

小朋友可以根據掛滿學校嘅人樣,選自己嘅心水"父母"

話說今次其中一張參選相係一家人同功夫Panda影相

終於呢個候選人喺小朋友選舉高票當選!!!!!

呢個現象被稱為"熊貓效應"~~~~~~哈哈

3) 小虎哥整左POSTER,其他候選家長整0既野都好堅架!!!!!!

最IMPRESS我0既係...........有個家長整左本故事書!!!!!好犀利~~~~~~

其實選舉結果真係唔重要,重要係我見到呢間學校有好多好有心0既家長

真係出心、出力、出時間,想同學校一齊合作,令到學校更好

呢班家長絕對唔係放低個仔女俾學校就算..........................

野人能夠0係呢個環境長大,我真係好高興~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. 承蒙大家0既厚愛,小虎0既票數係頭3甲呀!!!!!!!!!!!!!哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言