2012年11月20日 星期二

神奇的樹葉

野人晨早6點就起身呢個習慣,好似都維持左大半年..........

所以我放假,訓晏D起身0個時,其實佢地已經玩左大半日......@@

 



是日節目------>執樹葉~~~~~~

因為野人學校黎緊0既主題係"神奇的樹葉"<------(唔知會講到幾神奇呢?????!!!!哈哈哈哈~~~~)

每個小朋友都要帶D樹葉返學~~~~~

2隻野,專係執D勁大塊0既!!!!!!!!!!

有一塊大到我以為係菜心定芥蘭0既菜葉..........WAKAKAKAKA





黎到公園執葉,順便梗係去玩下啦~~~~~





DIDI0既表情好古怪..........-___-



哥哥專係玩埋D高難度野!!!!!!!不過呢個排骨仔,真係幾有臂力!!!!!!!!!!!!!!!!



DIDI對呢個母子像好有興趣~~~~~~~佢仲差D想錫個像!!!!!!!!



嚇死我!!!!!!即刻俾我阻止!!!!!!!!!!!因為總係覺得D狗0係0個度尿尿..........



見到DIDI呢個樣,又覺得我地大人真係要學下小朋友咁易滿足

 

去下公園玩,已經笑到好開心~~~~~


0係公園用左咁多力玩,獎佢地一人食一隻大大大大大雞脾!!!!!!!!!!!!!!!!!






P.S. 朝早見野人個玩具櫃實在太亂太冇條理喇!!!!!!!!忍唔住漏夜都要搞掂個櫃!!!!!!!

整齊唒~~~~~NICE!!!!!!!!!!!!!!!!



"神奇的樹葉"----->後記: (PROVIDED BY 學校)

自己看圖作故仔,估下野人0係學校做乜啦~~~~~~~哈哈哈哈~~~~




沒有留言:

張貼留言