2012年11月27日 星期二

提早聖誕

野人學校開始新生interview (係呀,野人人仔細細,下年做"學長"喇~~~~~~哈哈)

所以益左佢地有一日假放~~~~~

我同小虎爸都順便放日假陪佢地去玩~~~~~~

終於都著到呢套"30METHING父子裝"喇........NICE!!!!!!!!!!!!!


無啦啦有日假放,野人都好HAPPY!!!!!


DIDI HAPPY到跳舞~~~~哈哈~~~~~


其實由9月開學,知道呢日放假,我地已經PLAN左去老鼠樂園

仲一早已經同野人講左,俾唒心理準備佢地

但係點知到左呢個星期,就開始唔係咁好天,是日仲要黑唒天!!!!!!!!!!!!

我地0係好擔心會落勁大雨0既情況下,都堅持照去~~~~哈哈~~~~~~~~~~~~

架車去到黃大仙,大雨到個天好似要跌落黎!!!!!!!!!(係咪俾緊啟示我地????!!!!!!!)

但係去到青馬橋0個時,個天藍唒~~~~~~THANKS GOD!!!!!!!

陽光小子-野人-都再一次發揮佢地0既功力

NICE WEATHER~~~~~~~~YEAH!!!!!!!!!!!!!!


入到園,我醒起好似好多次入黎都冇同野人0係呢個老鼠頭前面影相 (DIDI,你對眼咩事?!-___-)


佢地一開始俾呢兩架車WARM UP左

(我搵唔到0個架米奇車有得買,如有人搵到,唔該話我知....THANKS~~)


樂園已經開始左XMAS DECORATION,我地都提早左聖誕




GORGOR,你個咀又咩事???!!!!!


勁肚餓,食左野先去玩

唔想次次都食CORNER CAFE,今次去左第2間唔知咩名度食

但係食完之後,小虎話.....下次都係食番CORNER CAFE~~~~~哈哈哈哈~~~~~

呢張相,我好似食得好安落咁~~~~~(其實都唔知有冇安落左5秒!!!!!!!!)


不過佢地已經好多時係自己食、自己搞掂架喇


GORGOR仲要食得好悠然自得 (佢係好耐冇出過聲~~~~~哈哈哈哈)


食飽飽,首先梗係要玩左佢地最愛"蕉!!!!!蕉!!!!!蕉!!!!!!"三眼仔先啦

因為佢地成日都話要打ZURG"索克天王"

去0既途中,"撞"到BUZZ

GORGOR好似見到偶像咁,遙遙咁望住BUZZ~~~~~好搞笑


入去玩喇,好開心


是日"蕉!!!!!蕉!!!!!蕉!!!!!!"成日暫停,都好0既,可以定定咁影張相~~~~~


玩飽飽,睇埋米奇SHOW,又去食!!!!!!!其實佢地真係食好多野!!!!!!!!!!

買左個米奇WAFFLE食


野人0係呢張相,好似高大左好多


高大到好似就快要帶個女朋友黎玩LU~~~~~WAKAKAKAKA~~~~~



例牌又要去坐下呢架車 (要等45MINS玩車!!!!!!!!又冇玩到)


去TOY STORY0個邊喇~~~~~


因為要去玩Slinky dog,由於經過上次GORGOR唔合作之後

我0係屋企口頭洗腦左佢好多次

今次都算好合作~~~~~~~~~~


已經開始左XMAS0既老鼠樂園,有落雪PARADE

GORGOR應該都係遺傳左我D SENSE OF潔僻架喇

佢好厭惡D假雪囉~~~~哈哈~~~~~



由於是日都好凍,我地睇埋聖誕樹亮燈就閃喇

野人又係一上車,2秒就訓著-______-

沒有留言:

張貼留言