2012年11月8日 星期四

DOT柄PA。。。有。你。真。好

之前都提及過對"30"嘅重視

所以今年都特登要幫自己搞個生日Pa

(下次再搞生日Pa都應該係再過多30年,同親戚朋友 + 孫仔一齊賀60大壽喇,哈哈)

不過由於生日Pa前夕,婆婆嘅事令我冇哂心情,連生日Pa都唔想搞

所以都冇乜為個生日會準備到D特別野

生日會上見到嘅mini cakes, theme balloonssss, bday balloon, theme cake stand

都係我見婆婆情況好左D, 我都鬆左口氣之後

喺生日會前2日先決定真係搞,所以先預備左少少野開心下~~~




其實個生日會就冇乜野要講架喇

最重要都係有班朋友,帶哂/著哂我至愛嘅Dot Dot參與


朋友真係好重要,希望野人大個左都深明呢個道理!!!!!!





生日會嘅內容冇乜特別野講

但係生日會嘅場地,我就要講一講

30歲喇,突然覺得都要做D野支持下呢個社會

生日會嘅場地係一間社會企業" iBakery Gallery Café "

專門聘用及訓練殘疾人士

0個度提供0既都係一般cafe有0既coffee、輕食,都OK架

當然,出面好食過佢,多選擇過佢,環境好過佢嘅一定有好多啦

但係我相信好多人都需要我地俾嘅一個機會!!!!

如果你地都想支持下社企,可以去試一試呀~~~~~

0個度有間房可以Reserve,大約可容納10個人,搞下party,or聚一聚都幾好呀~~~~


又或者可以預訂佢地0既烘焙產品,仲可以度身訂造曲奇禮包架~~~

詳情請瀏覽:




又或者可聯絡:


沒有留言:

張貼留言