2012年11月22日 星期四

我LUR!!!!!!!

我家玉豆姐0既廚藝,2個字形容------>難食!!!!!

或者3個字-------->超難食!!!!!!!!!!

佢可以將一個"出前一丁"煮成一個只值5毫紙0既麵咁難食!!!!!!!!!!

所以而家我同小虎放假,如果0係屋企食,都係我地2個自己煮

免得過,都唔會叫玉豆姐煮,無謂浪費食物啦

不過有可能佢係突登搞成咁難食,因為又可以做少樣野嘛-____-

我諗都係得我同小虎先可以忍到佢架喇.........

其實野人咁瘦,都唔知同玉豆姐煮野太難食有關?????!!!!!!!

點解我咁諗?????

因為前排小虎休養,我地多左時間0係屋企

我見野人0係屋企食玉豆姐煮0既野,就算係佢地鍾意食0既野,都會食2啖就唔食

又或者再嚴重D.......講"我LUR!!!!!!"

(唔知點解野人0係個口Lur野出黎,係要講埋出黎"我Lur!!!!"........哈哈~~~~)

但係佢地0係街食飯,個黑洞胃就會出番黎,食勁多

咁即係証明佢地係食得落,不過0係屋企就唔食

咁我又諗,會唔會係因為出街,所以開胃D呢?????????

為左做個CONTROL TEST, 我同小虎就開始下廚喇

小虎不嬲都話讀CHEM0既人,煮野食係唔會難食得去邊~~~~~~

所以就算我有2年幾冇煮過野,我都唔太懷疑自己0既"廚力"

野人超鍾意食麵包!!!!!!!焗個勁大個0既包俾佢地!!!!!!!!哈哈~~~~~~





雞蛋對小朋友係好有益架--------->蒸左個蛋蛋俾野人


UNDO係野人0既另一FAVORITE--------->炒烏冬



SO FAR我煮0個D,野人都會食~~~~~~

而小虎爸煮0既"肉燥飯",野人係超超超超超超超超鍾意食!!!!!!!!!!!!!!!!!!


雞翼都係小朋友FAVORITE啦~~~~~~~





佢地鍾意食0既程度,係我地叫佢地唔好食咁多喇~~~~~驚佢地飽到嘔@@

呢個CONTROL TEST証明左咩呀??????

原來亞仔一直都冇啖好食囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言