2012年11月4日 星期日

30。下

生日梗係要食自己最想食0既野啦~~~~~~

大閘蟹係我0既不二之選,因為佢0既季節咁0岩就係我生日附近

以前都會0係街食0既(因為懶)........但係有左野人之後都係比較鍾意0係屋企食飯

而且0係屋企食....其實係好食好多架!!!!!!!!!!

今次我0既選擇係......歐洲蟹!!!!!!!未洗已經好乾淨!!!!!!!NICE!!!!!!!!



食得多乜乜湖0個D,都要試下D新野

 

先唔好講佢好唔好食,淨係呢個"籮"就已經值回票價啦!!!!!!!!!好CUTE!!!!!!!





有興趣試下西方蟹0既朋友可以去呢度訂


http://www.facebook.com/FreshLodge

生日嘛,梗係唔使自己出手啦~~~~~

我家亞香又出動 (因為我驚玉豆姐"刷"甩唒我D蟹腳.....佢力大無窮!!!)


不過我地唔係一黎就食蟹,食左PIZZA先~~~~~哈哈~~~~點解???

因為我亞姨,姨丈0係美國返黎香港睇亞婆,我生日0個晚佢地同我媽子都黎左我屋企

而佢地係唔食蟹0既.......所以咪又食PIZZA囉 (係"又"!!!!!!-____-)

呢位野人姨婆....你畫呢隻DINOSAUR真係未免太過份喇.......成隻鴨咁0既@@



PIZZA AGAIN!!!!!!HAHA~~~~~~~



終於等到我姐同姐夫黎喇..........可以切蛋糕喇!!!!

其實係野人等囉......佢地超想食蛋糕........等到勁眼訓........哈哈

唔知點解小虎會揀"馬卡RON"超甜餅做我生日蛋糕......



野人食左一啖唔鍾意食......真係登佢地唔抵....等左咁耐....等個自己唔鍾意食0既蛋糕:P

我0既生日願望都係離唔開2個野人架喇......呵呵~~~~~



兩位哥仔搶住吹蠟燭!!!!!!!



堅持要一齊切餅-___-


好彩有屋企人0係度,如果得玉豆姐......肯定影唔到呢幅咁好0既相!!!!!!


(但係事後我發覺.....唔知點解我冇同我D屋企人影合照-____-)

10點,生日都就完,終於可以食蟹喇!!!!!!YEAH!!!!!!



咁夜吞2.5隻蟹落肚....去到30歲呢D年紀......真係感覺...."罪過。罪過".......

不過實在太吸引喇!!!!!!唔理得咁多lu...........

是次西方蟹評: GOOD!!蟹身乾淨、膏,OK多、蟹肉,夠鮮,可以再試^^



30。感。

30歲0既我,OK啦

大學畢左業、結左婚、大過肚、去過自己想去0既地方.......

有2個2歲0既仔、有一班好好0既朋友........

好似死而無憾咁.......哈哈哈哈~~~~~

不過我仍然有好多野想試、想做、想睇........

特別係想睇野人第日D女朋友仔sssss係咩樣啦~~~~~哈哈哈哈~~~~~

1 則留言:

  1. 你2個仔真係好得意呀~~~ 等我生番對孖女俾你對孖仔追先~~~~~~呵呵呵呵
    [版主回覆11/08/2012 11:38:59]好呀,我好welcome我d朋友快d生小朋友呀~~~~~努力努力~~~

    話時話,我個仔都2歲幾,你都未見過佢地-__-

    回覆刪除