2012年12月3日 星期一

DECORATION

YO!!!!MY Favorite Season FINALLY!!!!!!!! ARRIVED!!!!!!!!!!!!!!!

急不及待拎番棵聖誕樹出黎擺擺~~~~~~

本來諗住趁野人訓晏覺0個時,拎定棵樹+所有decoration出黎

等佢地一訓醒就可以幫我掛

點知野都未拎唒出黎,佢地已經醒左-______-

 

咁0岩得我一個+野人0係屋企..........

唯有俾住套MATER佢地睇+McD做afternoon tea,等佢地唔好搞住我拎野~~~~~哈哈~~~~

LET'S START!!!!!!!!!!!!!

3母子好迷茫.............:P



3父子開始掛~~~~~~

 



DIDI堅持掛同一個位+同一個色!!!!!!!!!

 



最後.....0個個位掛到咁............我KEEP住左咁樣,俾DIDI知道佢自己有出過力!!!!




搞掂棵樹,野人好興奮,圍住左棵樹唱歌+研究+討論~~~哈哈~~~~~





換走套睡衣,影張好D0既相~~~~~~

DIDI等緊GORGOR換衫



到GORGOR換好衫出黎影,DIDI又好唔合作




所以GORGOR好勞氣~~~~~~哈哈哈哈~~~~



終於企好,但DIDI都係古靈精怪,GORGOR就好認真~~~~~~





最後,我自己加埋上一年0既剩餘物資,搞掂左屋企0既聖誕佈置



1 則留言:

  1. 言語治療師加英文教師Carley2012年12月3日 晚上10:09

    聖誕已悄悄來到呢

    回覆刪除