2012年12月14日 星期五

野人公公。生日快樂

野人公公係12月生日之星

可能臨近冬至,真係好難、超難BOOK位食飯!!!!!!!!!!!

打去間間都話FULL-BOOKING、有得BOOK0個D就叫我10點之後去食-____-

真係好多人出街食飯囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

由於諗住就嫲嫲近D去食,所以就算又一城BOOK唔到位,我地都照膽粗粗去

睇下有冇得WALK-IN~~~~~~

點知...........真係全場。全晚都唔會有位食!!!!!!!!!!!!!!!!!!!有冇咁CRAZY呀?????!!!!!!!!

一場黎到,影幾張聖誕樹相先走~~~~~~






呢餐飯真係一波幾萬折,揸住架車都唔知去邊食......

好似問親間間都冇位,0個刻真係諗,唔通我地一行9人要去食McD?????唔係咁搞笑呀?????

最後....終於.....搵到MEGA BOX間肇順有位食......真係安落唒

但係都要等9個字先入到個停車場@@

排緊入停車場0個時,GORGOR仲要突然發癲要返屋企

我估佢係搞左咁耐,仲未有得食,所以肚餓到發癲!!!!!!!!!!!!!

所以落車走去買McD塞住野人個肚先

佢地兩個食完之後,即刻變番個正常人,繼續安靜等入停車場

好彩佢地只係肚餓,如果唔係都唔知點先平伏到佢地-__-

坐定定,開始食~~~~~~




MY FAVORITE ------> 壽包~~~~~~


是晚GORGOR好叻仔,都好肯痴公公


反而DIDI就只係痴住我+我媽子-___-


好好0既一張全家幅

2個野人都望唒鏡頭 + 我爸媽又冇講緊野(我爸媽好鍾意一邊影相一邊講野@@哈哈~~~~)


沒有留言:

張貼留言