2012年12月31日 星期一

BOXING (REST) DAY

同野人玩左咁多日 (我被玩左咁多日,哈哈)

佢地唔攰,我同小虎爸都攰啦~~~~~

要抖一日,回回氣~~~~~~

冇安排節目下,都同野人去影影"尾班車"聖誕商場相

 



要抖抖0既我&小虎,夜晚約左朋友出去食晚飯

為左補償野人,請佢地食POPCORN~~~~哈哈哈哈~~~~



GORGOR講: 好香呀~~~~~~哈哈哈哈~~~~~

再請佢地返屋企BOXING DAY~~~~~~~

GORGOR好想睇DIDI拆緊咩~~~~~嘻嘻~~~~~~





 
我今年都CHEAP CHEAP地收到份XMAS GIFT啦~~~~呵呵~~~~~




夜晚出去食飯,泊車前,發生左件10級燥0既事!!!!!!!!!!!!!

搞到我又要"潑婦罵街",都唔知有冇俾人YOUTUBE????!!!!!!!!!!!!!!!!!

唉,上一次"潑婦罵街"係國語版0係CWB,今次係廣東話版0係TST

呢2個地方都係不宜多去-___-

好彩都冇乜損我吃飯0既雅興 :)

 

沒有留言:

張貼留言