2012年12月13日 星期四

與童共樂。日


黎緊星期六,十二月十五,野人學校0係銅鑼灣總堂會舉辦一個"聖誕慶祝會"

每個級別0既小朋友0係當日都會有PERFORMANCE

由於N班小朋友年紀太細,所以N班0既PERFORMANCE係以親子型式進行

為左配合是次表演,學校搞左個"與童共樂。日"

安排左家長0係表演前有一日返到學校REHERSAL

兼且感受下小朋友平時0係學校0既學習生活係點樣~~~~~


返學校REHERSAL前,首先要整好呢個親子"SHAKE SHAKE"

教野人要將D毛毛波入落個樽


點知2隻野勁鍾意入,入完倒出黎再入,又再倒出黎再入,最後玩左大半個鐘先肯收手!!!!!!!
-_______-




搞到我同小虎兩老要夜晚晚先開始整另一個要交俾學校0既小熊@@


最後..........HEA爆作品2個~~~~HAHA



其實係"與童共樂。日"0個朝早,我已經預告左俾野人知我會返學校搵佢地

到達學校現場,好神秘,對門"痴"唒野,望唔到入去

不過仲有條"LA","裝"到入去,咁0岩見到野人~~~~~


原來老師同佢地預備緊歡迎爸爸媽媽

睇落野人0係學校都好興奮 (學校提供此相片,當時家長仲0係外面)


點知,到我地一入到去.......


GORGOR嬲左我@@


呢位人兄真古怪,明明我已經同佢講左我會去學校啦

而家呢個樣係問緊我 : 點解你要黎學校DISTURB我???????

ANYWAY, 老師帶我地入學校~~~~~


開始遊戲時間



見唔見到呢位脾氣古怪0既哥哥,有想"跳車"0既動作!!!!!!!!!!!!!!!


好彩佢最後冇堅持,可以順利開始,如果唔係,我真係尷尬到想搵LONE捐!!!!!!!!!!!!!!!!


記得好似玩左大半個鐘,GORGOR先開始冇咁嬲-____-


 
DIDI就.......不嬲都咁亢奮~~~~~~哈哈哈哈~~~~


然後再玩左個"扮RABBIT、執CARROT"遊戲




唔知點解GORGOR要咁激動咁掟入個藍@@


玩完洗手 (DIDI唔太合作,要洗好耐....玩水...)



入去MUSIC ROOM聽故事~~~~~

2隻野聽故事都幾專心架喎~~~~~



再玩D遊戲、唱歌、跳舞 + 最後綵排就閃喇 (SHOW到太多小朋友樣,所以放唔到相:P)


其實是日做0既野就係平時野人返學0既野,真係唔知點解2隻野返學返到咁攰?!

是日更加到達返完學,最早要訓夜晚覺紀錄------>530PM!!!!!!!CRAZY!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言