2012年12月28日 星期五

McD Bday Party

小朋友生日會文化,我係豎10隻手指 + 10隻腳指支持架!!!!!

因為生日會個主角開心之餘,去玩嘅小朋友Guest都會食得 + 玩得好開心

呢個都係我每年雖然覺得好攰,但都堅持幫野人搞生日會嘅其中一個原因

奈何我朋友堆中有小朋友嘅,就唔多會搞生日會俾自己仔女

Or小朋友仲細到1歲未夠,仲未係時候有生日會-__-

所以野人去生日會嘅經驗真係好淺

今次俊俊生日會好似都係第3次

而其中一次......好似就係俊俊上年個生日會~~~~Wakakaka


俊俊生日會~ Here we Go!!!!!

(野人好雀躍,因為我話左俾佢地知生日會0係McD, which is their favorite junk food~~~HAHA)


有人生日會前扭眼訓 (影低罪證~~~)


俊俊生日會同上年一樣都0係McD,唔知係咪吸取咗上年壞冷氣嘅經驗

今年揀左超開揚嘅紅磡車站McD, 哈哈

主角---->俊俊~~~~~Happy Bday~~~~~


生日會開始前,先送左XMAS GIFT俾小朋友Haley


Haley,你好眼訓呀?!heehee~~~~~


野人最期待0既點餐時間



毫不客氣.....食、食、食.........-__-



GorGor仲要每舊McNuggets咬一啖 (我掛住講野,稍一不留神,就搞成咁,真係失禮街坊!!!!!)

 


唔好掛住食啦,你地係去生日會,唔係齋黎食JUNK FOOD架~~~~~~~

出去玩下遊戲啦~~~~

 


不過.......TO BE HONEST.....個遊戲真係SET得好錯........

個遊戲玩乜,我就真係唔係好知,因為個遊戲係開始定係完左我都搞唔清楚~~~~哈哈

大約內容就係認英文字............認字遊戲本身冇問題

問題在於今次0既對象絕大部份係1-2.5歲小孩

佢地係就係識唱ABC SONG.........但係識唱ABC SONG同識英文字係2件事

情況就好似PERIODIC TABLE一樣 (容許我用自己個老本行做例子,哈哈哈哈)

識得順序1係HYDROGEN,2係HELIUM.......

但係一講SILICON答唔出係14,都唔應該叫做識得PERIODIC TABLE囉~~~~~~

McD應該諗諗遊戲安排呢個問題 (我唔知呢間係咁,定間間都係咁......)

4隻野玩個Whistle仲開心過玩遊戲,哈哈哈哈~~~~


切蛋糕環節~~~~~


呢張相.........好似反映到得我呢家人係CRAZY架~~~~哈哈~~~~~


呢位GORGOR由頭食到尾@@


事後我仔細睇番D相,呢位GORGOR唔係食緊野,就0係度搞個人主義-___-




沒有留言:

張貼留言