2012年12月28日 星期五

邊爐.........夜

XMAS邊爐GATHERING @ MY HOME

邊爐前,巴斯光~~~~~年又出動!!!!!!!!!



BB,幾個月冇見,你"長"左好多呀!!!!!!!!!

"長"到好似就快可以落地行喇~~~~~一D都唔似4個幾月大囉~~~~哈哈哈哈~~~~

BB是夜心情不太好,我ORDER野人ENTERTAIN下BB~~~~嘻嘻~~~~


又到送XMAS GIFT時間 (今年聖誕,野人做左"送禮物員")






話說,玉豆姐呢日冇放假,0係屋企

又話說,我D朋友問 : 可唔可以叫姐姐幫我地影張大合照

我同小虎就話,都得0既,不過應該都係影到.........差差地...........

點知.........

呢張係玉豆姐影0既


呢幾張係小虎+ALAN影0既~~~~~~





唔該拎呢2個人出去斬丫,仲可以影得差過我家玉豆姐!!!!!!!!!!!!!!!!!

真係要自己檢討下囉~~~~~~~~哈哈哈哈~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言