2012年12月24日 星期一

聖誕老人~HO~HO~HO~

野人學校家長教師會(PTA)0既家長每年聖誕節都會去學校做聖誕老人+聖誕小姐派禮物

作為PTA其中一員0既小虎爸,聖誕老人之位非佢莫屬啦~~~~哈哈哈哈

好有HEART0既一班家長 (順便讚埋自己~~~~~YEAH!!)

其實我本來只係諗住返學校影下相,最重要係有個機會睇下野人0既0即

點知上晝個SECTION,PTA唔夠人,我就唯有頂左"聖誕小姐"個位

造就左呢對SANTA COUPLE~~~~哈哈哈哈~~~~



K2,K3既小朋友反應好好多~~~~識唱識跳


老師都跳得好落力 (見唔見有個老師跳到,幾乎個頭要飛出黎~~~哈哈哈哈)



到下晝個SECTION,我終於可以做番個影相人

之前家長小朋友整0既親子聖誕熊,佈滿學校~~~~~~

好多家長都整得好靚呀~呀~呀!!!!!!!!



到野人N班,氣氛當然冇K2,K3咁好


有D小朋友見到聖誕老人會驚,要老師即刻帶離現場~~~~~

我家野人都呆左~~~~HAHAHAHA

SANTA PAPA派禮物0個時,DIDI更加係逃避0既態度黎接禮物



真係笑死我!!!!!究竟佢地係怕左個聖誕老人定係接受唔到PAPA繳左聖誕老人呢????!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言