2012年12月13日 星期四

廿九。快快樂樂

山崎。我的生死之交......

.........想當年0係泰國一個"荒島",佢揹過我脫離"狗困"~~~~哈哈哈哈~~~~

十二月一係呢位生死之交0既廿九慶生

今年主題係"BLACK N WHITE"



個個都好聽話架!!!!!!!


但.......呢位毛毛經常搞個人主義,著到勁PINK!!!!!!!

仲要勁搞笑,掛住影相,部電話飲唒0個杯自稱係MOCHA0既野~~~~~哈哈哈哈~~~


我地呢班朋友,一聚埋就會狂POST ! POST ! POST !

而山崎同毛毛就係經常BATTLE0既PARTNER -____-


毛毛,你今次呢張TITANIC,我覺得.....YOU TOTALLY WIN!!!!!!!!!!!!哈哈哈哈~~~~~


咁黑0既沙灘,我地都仲影到相,完全係因為我地有"打燈"專員!!!!!!CRAZY!!!!!!!



山崎,祝你愈黎愈快樂、幸福~~~~~~


希望我地永遠都有呢顆年輕POSTING0既心境


亦都希望我地0既3月之旅可以成行~~~~~~~~


1 則留言: