2012年12月19日 星期三

Artwork Xmas Party


對於做朋友聚會0既搞手,我絕對係樂此不疲~~~哈哈~~~~~

對於做野人活動0既搞手,我更加係極之投入+積極!!!!!!!

上年聖誕節,同一班Twins Parents搞左個頗大型0既"2010 Twins Xmas Party"

今年我好多朋友都有哂仔女lu......所以決定搞個小小Xmas Party,大家一齊開心下

剛到達Workshop,Party未開始+未warm up0既野人------->超呆.......


其他小主角陸續到達~~~Regina + Damien




多謝Damien哥哥warm up野人,又要強調 : 小朋友之間0既世界係唔同D架~~~~~



Workshop老師為我地一班小朋友畫0既Welcome Drawing ----> 6KIDS + 2BABIES


 
不過好可惜,有2個小朋友黎唔到,所以得番4KIDS + 2BABIES



老師為我地預備材料中........


我地揀選0既ARTWORK係餐巾拼貼.......

即係將NAPKIN上0既圖案,拼貼0係玻璃碟或木製品上,例如木製聖誕樹

而我地就揀左WOODEN PICTURE FRAME

LET'S START!!!!!(DIDI,你個鼻D鼻屎-____-,都係我唔好,冇幫你清唒佢~~~哈哈哈哈)


大人努力揀NAPKIN,野人都好努力揀^^





老師講解將NAPKIN上面PATTERN貼上去相架做法


好開心大家都好努力剪、剪、剪+貼、貼、貼~~~~






剪好唒D圖案,我地虎家0既2個半製成品~~~~~



野人呢個時候都著好APRON,準備幫相架上色


DIDI好期待上色呀~~~~反觀哥哥已經露出一個"厭惡樣"


最後佢試左一下,講『污穢』,就冇再整喇 #^@(&^#$@*(^#

DIDI就好專心繼續印。印。印......


既然GORGOR唔整,我就派佢做禮物大使,送XMAS GIFT俾小朋友~~~~




DIDI都整完喇~~~~可以去食野


小虎爸就努力做埋D後期工作~~~~


當日2個野人食野真係異常地乖.........乖到有D嚇親我~~~~哈哈哈哈~~~~~



既然野人咁乖,我可以得閒玩下BB,影下相~~~~~

聖誕樹BB - HILARY,YOU ARE SO ADORABLE~~~~~


呢2個BABIES,真係氹到爸爸勁開心

媽咪抱係一個笑樣,爸爸抱係一個十級笑樣!!!!!!!!!哈哈哈哈~~~~~~



GORGOR,好歎喎~~~~~~~~


4個好鍾意CARS0既男孩子


DIDI影相0既TIMING愈黎愈拿揑得好~~~~哈哈~~~~~



老師都好努力幫我地修緝個相架 :P


大家0既製成品



個人最愛作品,係Damien爸爸嘅Avengers

(唔好意思,喺FB偷相:P)


並唔係我鍾意Avengers,而係只要睇過原本張餐紙

就會認同呢個構圖+拼貼係好"讚"!!!!!!!!!

小虎爸都可以食野喇~~~~


因為我地HEA左好多時間 (PARTY時間 : 2.5小時)

最後我地好RUSH咁用左30分鐘交換禮物+分野食!!!!!!

(好似係30分鐘.....因為太RUSH都唔係好記得)

無錯!!!!!係分野食~~~~因為我地趕到冇時間食(好似只係食左1 / 5),又唔想浪費,唯有分左佢!!!!!!

趕頭趕命要交換0既禮物


雖然咁趕,但係都堅持影相~~~~~




PC161821PC161824


PC161817PC161829

0係咁趕0既情況下,仲要同DAMIEN預祝生日~~~~~~哈哈哈哈~~~~~


FINALLY,好RUSH咁完成左個PARTY~~~~~~~

自從做左"東邊人",都好少去荃灣

難得黎到,同野人去影下CHRISTMAS TREE~~~~~


野人一定唔鍾意同小虎影相,2隻野即刻4散~~~~~~哈哈~~~~~


GORGOR應該係驚驚地個GINGER BREAD-MAN

因為佢一驚,就會同0個隻野講"BYE BYE" -____-


DIDI,你影相真係好浮誇


反觀GORGOR就好平實~~~~~~


是日PARTY地點係"Teapot Art & Craft Workshop"


TEAPOT係提供一個俾大朋友小朋友做ARTWORK0既地方


原來做Artwork真係可以令人放鬆呀

其實唔係我自己覺得

係小虎去完第2日同我講,佢尋日0係workshop好開心

仲叫我問TEAPOT可唔可以Franchise一間俾我開?????!!!!!!! -____- 真係痴心妄想..........

有興趣0係TEAPOT開PARTY OR 學ARTWORK,可以上去TEAPOT'S FB睇下

http://www.facebook.com/TeapotArtCraftWorkshop?fref=ts

PARTY交換到0既禮物,已經放唒係屋企0既聖誕樹下.............



 


呢份係TEAPOT玩遊戲,送出0既禮品。我贏到呀!!!!!!LUCKY!!!LUCKY!!!!呵呵呵呵~~~~~~~~~~~



 

2 則留言: