2012年12月19日 星期三

童。來賀聖誕


剛過去0既同末,真係諗起都覺得好攰..........

先有星期5晚,公司Xmas Party~~~~~抽唔中獎,超~~~~~~~







再有星期6,野人學校0既"童來賀聖誕" - Xmas Performance

活動0係銅鑼灣總校舉行

野人PN1班,DRESS CODE係紅色

每個FAMILY都好合作著唒紅色


連野人婆婆都誤打誤撞著左紅色:P (我唔記得同佢講個DRESS CODE,哈~~~)


未開始節目前,我就同D同學仔家長吹吹水

開始喇~~~~~~絕大部分MC都係由小朋友擔任

佢地講得好好呀!!!!!!!!!!!



各個級別都表演得好好呀!!!!!!!!其中我最IMPRESSED係K1呢個級別

因為佢地今年係第一年自己(冇家長陪)表演,佢地0既水準絕對係超越一個K1小朋友0既能力

真係好利害!!!!!!!!!!!!!!

GORGOR都睇得好專心~~~~~~


小朋友表演之外,大朋友都有表演呀~~~~~

就係家長教師會0既家長們喇~~~~

小虎爸扮演聖誕老人,認唔認得佢呀?????哈哈哈哈~~~~~



至於野人0既表演,SO SORRY~~~~未有相睇,因為PN CLASS係親子表演

我同小虎爸都要一齊表演,冇人影相~~~唯有等OFFICIAL PHOTO+VIDEO啦~~~~好期待^^

表演完0既野人,得到婆婆獎勵0既至愛栗米一條~~~~~


其實整個SHOW時間都幾長,所以野人+好多同學仔其實未表演前已經好想訓

都係死頂住對眼~~~哈哈哈哈~~~~~

野人食完條栗米之後,都要即刻叉叉電


所以完SHOW0個時,好多小朋友都係"訓"住咁走~~~~~~~~

但野人就咁0岩醒左,去開CWB,順路去TIME SQUARE睇下LEGO


不過我諗野人實在太攰+太肚餓喇

所以都唔多想睇,影左兩張相就走lu...........



野人,支持住呀!!!!!!第2日仲要去開PARTY呀!!!!!!!哈哈哈哈~~~~~~

沒有留言:

張貼留言