2012年12月18日 星期二

輕輕鬆鬆。下午茶

聖誕節,除左要幫野人安排一連串活動去玩之外

我都要顧下我自己+朋友,哈哈哈哈~~~

所以約左朋友仔去HIGH個TEA

RELAX RELAX一下,兼感受下聖誕氣氛

聖誕氣氛從枱上呢個擺設已經感受到喇~~~~哈哈哈哈~~~


聖誕期間,每人有個ORNAMENT寫Xmas Wish,掛上酒店0既聖誕樹



我冇掛到呀~~~~拎左個返公司掛~~~~~wakakakaka~~~~

我地超餓,除左TEA SET,仲食左個3明治



呢個薯條係就係幾好食,不過食多2條好似覺得有D過鹹........


MERRY MERRY CHRISTMAS~~~~~MY FRIENDS~~~~~~



(大佬,最衰你黎唔到 -____-)

些些POON送我呢份XMAS GIFT~~~~MY FAVORITE--->GINGER BREAD-MAN!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言