2012年12月31日 星期一

4 KIDS Gathering

是日約左喺澳洲返香港嘅朋友仔 - 小菊一家到寒舍一聚

呢個家中聚會可算係聖誕假期最後一擊

朋友仔未到,帶野人去嘆個McD Breakfast




 


之所以又去McD,係因為我要利誘2隻野人去剪髮

其實....我冇擔心過DIDI唔剪.......因為佢已經experienced

但....GORGOR.........剪髮前,我不斷0係屋企幫GORGOR洗腦

佢0係屋企都識講: 食完McD,去剪頭髮~~~~~

可惜.......最後........呢個友仔"扇"我

一去到SALON已經話: 我唔剪頭髮

(大家有睇開我BLOG0既朋友仔,都知GORGOR一講"我唔XXX",我就會即刻好驚.....@@)

當DIDI好合作剪緊0個時

佢.......已經0係SALON外面.........唉!!!!!MISSION FAILED AGAIN!!!!!!!!!!!!!!!!


DIDI真係好乖,乖到幫佢剪頭髮個哥哥都讚佢好乖 :)

剪完髮,返屋企玩住玩具等人黎~~~~~~


小菊2個女終於黎喇~~~~~~AUNTY POON都一齊黎呀~~~~~~~

4 KIDS TEA TIME~~~~~~



要影番2年前影過0既一張相~~~~~哈哈~~~~真係好正、好搞笑~~~~~

好想KEEP住年年都影!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (POON, 迫不得已0係FB偷你相:P)


由於小菊行程緊密,我地只係短聚,冇一齊食晚飯

小虎又ORDER PIZZA DELIVERY,都好彩唔係"又"PIZZA HUT............-__-


外賣到0個時,GORGOR仲訓緊覺

到佢訓醒,我地已經吃完,唔知係咪因為咁,佢嬲左,哈哈


不過有得食PIZZA0既佢,好快就冇野喇~~~~~呵呵~~~~~~~~~~


P.S. 由於到出BLOG時,仲未收到"某人"要SEND黎0既GATHERING相,所以POST得咁少相 :P


沒有留言:

張貼留言