2016年3月13日 星期日

奧比斯 – 步步獻光明慈善步行2016

3月,一個好「金」嘅月份

事關每一個星期六日都要倒屎咁早起身!!!!

今個星期早起係為咗參加ORBIS – WALK FOR SIGHT 2016

做有意義嘅事,倒屎都值得!!!!!XD

朝早8點就去到集合地點上ORBIS嘅專巴

目的地就係去大潭郊野公園參加慈善步行



相信大家對奧比斯ORBIS呢個名字都唔陌生

主要做救盲行動嘅ORBIS

一直都係我恆常捐款嘅機構

因為眼能看見,對我嚟講好重要

天父造嘅世界太美妙,睇唔到好可惜。。。

希望更多人可以加入呢個救盲行列 :)

初時我以為自己因為早起已經夠頹

但原來右手邊位工作人員比我更。。。XD

ORBIS呢個慈善步行,除步行外,仲有嘉年華玩 :)

所以開步前,小朋友都有好多事「忙」

今次野人孖住同學仔一齊慈善步行

齊齊做有意義嘅事 :)



野人有同學,我都有同學

撞見好久不見嘅中學同學

今時今日,大家都已經成為兩個小孩嘅父母!!!!

步行路線,沿途風景都好靚





空氣咁清新,要大力吸多兩下 :P



野人呢個年齡組別,只需行3個CHECK POINTS就完成



蓋印完成!!!!


步行完畢,又返回起點嘅大草地繼續玩!!!!




大會有提供三明治、飲料俾每個參加人士

所以小朋友玩到餓,就即刻喺草地醫肚,當埋野餐 :P

奧比斯 – 步步獻光明慈善步行

有得玩,有得行山,最重要可以幫到人

希望明年可以再參加 :)

沒有留言:

張貼留言