2016年3月4日 星期五

大阪GoGoGo : Rinku Premium Outlets --> Kidzania

同小朋友一齊去嘅旅行,我極少會安排去大人地方

即係例如去買買買、景點 OR 好靚坐低Hea嘅地方

原因好簡單。。。

帶得小孩去旅行,當然以佢地為中心

如果唔係,不如我同虎爸自己去 :P

今次大阪行都一樣,全部都係小孩行程

日日都齋玩!!!!!

不過。。。竟然。。。喺DAY 2離開機場酒店出市區前

有兩個鐘空檔,俾我去OUTLET做我愛做嘅事!!!!!!!
(咁益我,係因為未夠鐘去玩KIDZANIA,哈哈)

兩個鐘!Outlet喎!

真係超級INTENSIVE SHOPPING!!!!!!


最終超額完成 XD

冇影Old School戰利品相呀

大概就係買咗「包包」一兩個,「銀包」又一兩個。。。

LC靚碗幾個、靚碟幾隻。。。

再加衫褲鞋唔知幾多件,哈哈哈哈

有冇諗過。。。只得兩個鐘。。。

點解我帶埋野人都可以超額完成?!?!?!?!

嘻嘻,好簡單,OUTLET有間LEGO店

虎爸同野人,佢地有佢地玩

我有我努力買,各取所需,正!



隨著呢兩個鐘嘅INTENSIVE SHOPPING完結

整個大阪行,大人行程嘅部份亦都完滿結束 :P

出發去大阪前,參考咗其他BLOGGER去KIDZANIA嘅經驗

為免去到先發現Full House

最好喺KIDZANIA官網預買定門票

網址:http://www.kidzania.jp/koshien/en/

每日分兩個場次:
早場:9:00am - 2:00pm
午場:3:00pm - 8:00pm

聽聞如果去早場,預埋排隊入場時間

要晨早6、7點爬起身去!!!!!!

所以早場唔使預我,一定揀第二場!:P

去KIDZANIA,記住係搭「阪神電車」去甲子園站

好多阪X車隊呀!!!!!唔好搭錯線!!!!!!

甲子園站出站後,會見到有個巴士總站嘅物體

向著呢個方向,行兩、三個街口之後。。。

就會見到呢個商場,咁就知成功到咗KIDZANIA。。。附近:P

因為再要穿過個商場 (真係要穿過,因為係一直行到尾,行哂整個商場!)

見到引死人嘅KrispyKreme就到KIDZANIA喇

由於已經遲遲地,冇得停低食個我至愛嘅KK DOUNGNUT-___-


外觀 - 野人見到ANA個飛機頭已經相當興奮

因為佢地最想做嘅「職業」就係飛機師


KIDZANIA玩法同台灣BABYBOSS唔同

呢度每個小朋友會有張「打工卡」

只需要到心儀職業嘅地方,用打工卡預約好時間

直到預約時間到了,先返去「打工」

咁就唔使好似台灣BABYBOSS

要死守喺同一位置排隊呆等,週圍行下都唔得。。。

不過 ! 留意唔可以一次過預約定多過一種職業

要每次玩完一個職業後,再預約下一個

所以要好好計劃「打工」次序

我略略向野人簡介有咩職業之後

佢地就開始自選行程。。。

第一就當然係見到個飛機頭已經好HYPER嘅「我要做機長」

衛生問題,頭頂又要帶野人口中嘅「蘋果帽」

雖然「雞同鴨講」,依然玩得投入,哈哈



繼續雞同鴨講咁做咗汽車生產員、消防員






好有幸,野仔咁啱被編排坐消防車車頭位置

但亦都好搞笑,因為坐車頭嘅小朋友

其實要負責喺架車去緊火場時

用日文叫D途人「行開」,以免被車撞到

就咁,野人學咗AND講咗人生第一個日文字,哈!

每次打完工,都有糧出呀!!!!! (5蚊/職業)

打咗3份工之後,野人變咗富翁 :P

除咗賺錢之外,都有地方使「錢」

野人用佢地嘅「積蓄」去學車同埋租車揸

好認真,學車後,真係要考試!!!!!

野人唔識日文,差D考唔到車牌 :P
(講笑,其實職員點都會幫小朋友考到為止)

車牌到手,去租車


做事好仔細、認真嘅日本人

設計到玩個遊戲都好迫真

租車要填Form!!!!!仲要有得揀車!!!!!哈!


終於搞掂哂D手續,可以出發!!!!!


野人喺駕駛方面,確實有D SENSE

由當年4歲扮6歲喺LEGOLAND揸車

已經揸得有板有眼 :P

到宜家KIDZANIA,已經識OVERTAKE,哈哈!

揸車中途,會去入一次油

如果我係小朋友,都會覺得好好玩!

究竟言語唔太通嘅弟弟

做咗咩事搞到姐姐咁開心?!哈哈哈哈

KIDZANIA嘅街道、配件,全部都整得好仔細

身處其中,就好似喺一個小型社區咁 :)

呢個小型社區,仲要好「自給自足」

就好似野人用打工錢去租車揸

中途幫佢入油嘅就係其他打緊油站工嘅小朋友

嗰D小朋友打完工,會出糧,人工錢可以使咗去

但亦都可以選擇儲喺銀行

而銀行又有另一班小朋友打緊工。。。

所以整個KIDZANIA真係好生生不息,哈哈哈哈




由於搵「阪神電車」用咗頗多時間

所以我地其實遲咗個半鐘先入場

即係玩到8點完場,都只係玩咗3個半鐘

3個半鐘玩到5樣嘢,其實都算多

因為出發前睇其他BLOGGER分享

玩足5個鐘都係玩到5、6樣嘢

我估因為我地玩嗰日都唔算太多人

所以野人少咗個半鐘玩,都玩到5樣,算好好彩!!!!

離開前,再同ANA飛機頭影相留念 :)

離開KIDZANIA,喺商場見到「夾夾店」

職員介紹我地玩「100円玩3次必有獎」夾夾機

結果野仔每人用咗100円

得到一大袋「獎品」,滿載而歸,哈哈

回程發生咗段「離奇」小插曲。。。

話說去到「尼崎」站,突然要全車落車

仲要等咗勁耐先再有車!!!!!!!

都算好「離奇」


而更「離奇」係。。。

等車時。。。

弟弟摷番KIDZANIA頂「蘋果帽」出嚟戴!

頂帽突然出現番,仲「離奇」!!!!!!!哈哈哈哈!

下一篇預告 : KIDS PLAZA OSAKA,STAY TUNED :)



沒有留言:

張貼留言