2016年3月7日 星期一

大阪GoGoGo : Universal Studio JAPAN

Universal Studio JAPAN – USJ

當年野人仲喺我肚嗰時

已經去過一次 XD (雖然當時仲未知自己有咗BB)

我仲記得當年玩SPIDER-MAN,差D成個人跣咗落地

如果當時真係出咗意外。。。

今時今日,野人都唔會有機會去到Universal Studio :P

啱啱又遇著剛剛,門口個牌匾變咗2D -___-


幾驚黑仔到個地球都變埋平面。。。好彩冇 :P

我地去USJ當日,唔知係咪日本學生假期呢?!

超超超超超超超超多人!!!!!!

心諗,死死死,咁多人,有排排隊玩

好彩當我地去到WONDERLAND嗰時

咦,都唔係咁多人唧

原來只係多「年青人」!!!!!!

WONDERLAND嘅低智能遊戲,唔啱佢地 :P

所以我地都冇乜受多人影響,GOOD!!!!

因為Furchester Hotel呢套卡通

野人愛上咗Cookie Monster呢個癲癲地嘅角色 :P

所以喺USJ WONDERLAND

第一件事就係去SESAME STREET FUN WORLD搵Cookie Monster

SESAME STREET FUN WORLD有室內及室外遊戲兩部份

呢個Elmo版海盗船,幾好玩架!

上下搖擺之外,仲會同時間360度轉

(見唔見到我同野仔?!哈哈)


估唔到野人咁鍾意玩嘅Rubber Duck

仲要一路玩,一直不斷講「Rubber Duck」

唔知又係受邊套卡通洗腦-__-


「高空」玩意,SESAME STREET有,SNOOPY都有

室外玩意嚟講,最吸引野人嘅當然係揸車

野人朝早一入去USJ已經有揸

到差唔多關門大吉嗰時又再揸!

真係天光玩到天黑!!!!

題外話:車場分咗兩個

1)Little Drive: 3-5歲
2)Big Drive: 6-12歲

野人2個幾月後就會踏入6歲

所以Little Drive同Big Drive都玩哂 :P

溫馨提示:玩哂室外,再玩室內

因為趁仲有日光,室外影嘅相會靚D :)

轉戰室內芝麻街館





記住呢個「船仔」有得拎Reservation Ticket

唔好好似我地咁傻仔,排咗好耐隊先知 -__-



Snoopy館有個都幾刺激嘅小孩過山車

只有哥哥敢去玩


弟弟唔玩過山車,就去咗打棒球

室內場館仲有Hello Kitty館

不過好明顯。。。野人零興趣 XD

爭取時間玩,又食「快飯」

(今次去大阪都唔知食咗幾多次「快飯」XD)

呢個「快飯」好精緻

但望埋去覺得好多紙盒呀!好唔環保呀!:P

撞著就快復活節,有呢個期間限定「蘿蔔卷」

個蘿蔔其實係麵包造成,味道就。。。

買嚟影下相。。。OK嘅 :P


雖然新加嘅FLYING DINOSAUR未開

但都諗住帶兩個過氣恐龍控去Jurassic Park朝聖

點知。。。

原來因為要整FLYING DINOSAUR,整個Park都封咗!!!!!!

既然係咁,去Harry Porter做D正經嘢先

就係寄Postcard俾野人親愛嘅哈利迷潘EE

溫馨提示 : 就算只係想喺HARRY PORTER入面影張相

唔玩任何一樣嘢都好,都要拎ENTRANCE TICKET

拎飛嘅地方,完全唔關HARRY PORTER事

而係喺CENTRAL PARK入面 (即係USJ中間個湖仔隔離)。。。

拎HARRY PORTER飛,路過見到大白鯊,留個念 XD

就算我唔係哈利迷

都覺得呢個HARRY PORTER區好值得一去

因為堅整得靚!!!!!!!!!!!!!!!!

原來WAND都有咁多款!!!!!!


任務完成 :)


由於虎爸對想當年玩嘅SPIDER-MAN念念不忘

所以佢就去SINGLE-RIDE

我就同野人再玩下 + 買下COOKIE紀念品



離開USJ,諗住去隔離個商場食個快飯 (又快飯XD)

但每一間 (真係每一間) 都排唒長龍!!!!!

所以提提大家,如果真係想玩完USJ

喺呢個商場食飯又唔想排咁耐隊

最好就早少少就閃喇 :P

最後我地呢個快飯一D都唔快

哥哥都盡顯疲態。。。

不過。。。搭完程車返酒店前

野人又好似急叉完電

精神奕奕要求影相@@



沒有留言:

張貼留言