2016年3月22日 星期二

7年癢不癢之結婚紀念日@HELLO KITTY中菜軒

時間過得快到好緊要!!!!! (即係快老得好緊要!!!!!)

我唔覺自己已經結婚7年,更唔覺自己已有2個6歲仔仔 :P

7年時間,其實唔算太長,但足以發生很多很多事。。。

興興奮奮結婚、戰戰兢兢懷上雙胞胎、邊做邊學做父母

為孩子難免有爭執。。。

一個孩子已經夠多事情要去好好適應

何況我和小虎這對新手父母,一開始就要面對兩個早產嬰兒

煩的事當然夠多,爭執隨之都很多

關係亦都慢慢變差。。。

但主真的很懂我、很愛我

透過很多不同渠道告訴我,給自己一個限期、一個出口。。。

三年!忍、等、捱三年,一切都會好起來!

現在,不快事都過去。。。

回想起來,果然,神很信實

困難在那裡,恩典都在那裡 :)

只要在困難時,眼目不要離開主耶穌

只要一直仰望耶和華,神的平安、幫助、喜樂都會臨到 :)

「我們愛,因為神先愛我們」(約翰一書4:19)

相信神就是要我們在婚姻關係裡活出這份愛吧

一段婚姻關係,確實能成為榮耀神的一個有力見證

感謝小虎信主後,由原本對我的好,變得更好更好 :)

感謝他7年來。。。
包食、包住、包水電煤
包任勞任怨、無理取鬧
包車出車入
包湊仔
包做家務
包....容忍我的臭脾氣及無數串咀臭臉 XD

每年結婚紀念日,小虎都會送我花 :)

今年第7年,我有種儲齊7龍珠的感覺 :P

以往每年我同小虎都會二人世界食餐飯慶祝

但今年因為姐姐的突然請辭,新姐姐又未到

所以就要拉埋兩隻小鬼陪我食其中一個至愛

HELLO KITTY中菜軒

每樣食物都「的的骰骰」


最可愛食物造型,首選「臘腸卷」:)

唯獨是這個HELLO KITTY大包,真係大過我塊面

食半個已經飽到一個點!!!!!! -__-


食物質素,樣樣都差唔多

但「咸水角」HELLO KITTY蝴蝶結,最好唔好ORDER (好厚皮:P)

最後,當然食物不是重點,重點都是全家人食得開心、幸福 :)



沒有留言:

張貼留言