2016年3月8日 星期二

大阪GoGoGo : 府立大型兒童館Big Bang

要去到泉丘站先玩到嘅大阪府立大型兒童館Big Bang

雖然地點離大阪市中心有點遠

但入面有個「遊具之塔」(TOY TOWER)

睇介紹都覺得超級好玩

小朋友可以由4樓爬到8樓

絕對係放電之選!!!!!

但無奈喺朝早出發前。。。

發現我地去當日,TOY TOWER正值進行保養維修

仲有幾日先重開 (2016年3月14日重開)

但既然決定咗去,就唔改行程喇

因為Big Bang館內除TOY TOWER外,仲有其他嘢玩

就當留少少缺憾美,如果下次再去大阪,再同野人去「爬」過啦 :)


TOWER之外,館內最Signature就係隻大鱷魚

大鱷魚嘅牙可以拆嚟玩



小孩亦可在鱷魚「體內」自由跑、跳、FING。。。

另外,仲有我都唔知係咩生物嘅「化石山」任爬及瀡


Big Bang兒童館同之前玩嘅KIDS PLAZA OSAKA比較

Big Bang呢個比較多體力勞動嘅嘢玩

所以如果小朋友屬於ENERGETIC型,Big Bang真係好啱玩!!!!!


Big Bang兒童館,除鱷魚呢層外

另外有一層玩嘅嘢比較靜態

唔知呢層有咩主題,只係知有少少似香港科學館

再加少少似香港歷史博物館,但變咗日本歷史版 XD




有D日本懷舊小店,影下相都幾得意 :)

懷舊小店附近嘅員工,大多數都係長者

而且好熱心教我地玩,有個伯伯教摺紙

摺咗隻介指送俾我,仲幫我圈埋上手指 :)

準備離開Big Bang兒童館前

唔好忘記玩最底層,臨近出口,有個大型幕嗰個遊戲
(因為我地都差D行過咗,以為冇嘢玩:P)

小朋友先喺紙上畫自己心愛嘅圖畫

然後放上大型幕前嘅SCANNER

為自己畫嘅圖案「上色」、較大細肥瘦

搞掂好嘅圖案就可以「飛」出去大型幕

野人一向都鍾意畫畫

所以好鍾意玩呢個玩意,係咁畫係咁畫 :P

出發去旅行前,睇Blogger介紹

近泉丘站有間壽司店,好似香港元氣咁

用車「送」SUSHI

所以既然冇得爬TOY TOWER

早咗離開BigBang兒童館

有時間去慢慢「玩」+「食」

我們這一家好似好餓咁

最終食咗31碟!!!!!!! XD


唔知點解,時間好似好好用咁。。。

HEA食完SUSHI,見仲有好多時間

搭車去大阪站,幫朋友去TOYSRUS買嘢

兼且去買我至愛KRISPY KREME
(以為今次冇緣食到呀。。。終於食到,好感動!!!)

仲有時間嘅?!?!?!?!

去多次心齋橋,諗住去香港有小孩人士必去嘅「釣魚」餐廳晚飯

點知。。。咩事個門口黑哂嘅?!?!?!?!

原來裝修呀!過多幾日先重開!!!!!!!!!

一日黑仔2次!!!!!!!有冇咁過份-__-

TOY TOWER唔開!「釣魚」餐廳又唔開!

「唯有」去穩穩陣陣一定有得食嘅蟹店食蟹 :P

野人自己落手落腳拆蟹

我同虎爸啤一啤,慶祝接近尾聲嘅旅行大成功 XD

明明係我同虎爸飲酒唧

但哥哥先似係飲大咗嗰位 XD

野人經歷呢個日本之旅後

唔知係咪因此而操練咗

好夜 + 行咗好多路之後

仍然精神奕奕、雙眼冏冏有神 XD

沒有留言:

張貼留言