2012年9月21日 星期五

ART WORKSHOP

野人2歲之後,我都開始留意下D興趣班

始終我都係一個玩樂型媽咪


太學術性嘅,甚麼甚麼英文班、普通話班、要考幾多幾多級試嗰D,我就冇乜興趣留意住喇......


反而見野人前排成日係屋企講"畫、畫、畫",我就集中睇D"親子畫班"


其中一間Art Workshop,我一直都有留意下佢地0既COURSES、作品

我覺得呢D俾小朋友學野0既地方、除左口碑、質素之外

風格都好重要!!!!!!如果風格配合0既,帶個小朋友去都開心D

如果唔配合0既,總會搵到一萬個理由唔揀佢........

但係呢間野0係荃灣.......如果要小虎哥個個星期車佢地去荃灣玩1個鐘

都應該冇乜可能,因為小虎覺得小朋友只需要依時食好飯、訓好覺就得

想玩??可以!去公園啦,仲要只限將軍澳

所以如果我想報名,應該要諗定以下問題!!!

點解要去到咁遠呀????將軍澳冇咩????呢間野好好呀???亞B咁細個要學架喇????

諗起都煩.........所要我一直都只有留意,未有行動

不過........呢間野近排0係中環開左分校

我諗小虎對中環抗拒冇咁大........

既然有機報名,我就親身去左中環行一轉喇

是日冇帶野人,即刻打扮年輕番D~~~~哈哈~~~~~


0係WORKSHOP傾完一輪,都有D得著

最大得著唔係"親子畫班",反而係生日會資料囉!!!!!!!

我其實已經0係野人2歲生日會之後一個月,開始諗緊野人3歲個生日會點搞!!!哈哈哈哈~~~~

我都話我係"玩樂型媽咪"架啦~~~~~~~

做完正經事,去開中環,就順道去食下IFC間"添好運"


呢間野由我大肚,即係差唔多成3年前已經想食,但唔知點解一路都冇緣食到.......

今時今日終於食到,都冇乜特別0即,唔知係咪總店先會好食D -____-

 

其中有一樣野幾值得食 - 就係我食緊呢個包喇



唔記得咩名,不過0個度都唔係有好多款野食

所以就算唔記得個名都唔緊要,下次去食都一定唔會搞錯第2款包~~~哈哈~~~~

沒有留言:

張貼留言