2012年9月23日 星期日

FTM???Working Mom???



大家還記得我大肚0個時係冇做野、成日0係屋企上網0既宅女嘛????

當我一生左野人,就急不及待想回歸返工0既行列喇

所以做一個FTM0既概念從來冇出現過~~~~~

正到近來帶野人返學,見到佢地0係學校玩0既情境

令我突然浮起"做一個FTM都幾好喎"0既諗法~.~

雖然唔可以同佢地一齊返學,但係起碼可以每日帶佢地返學

上堂之前同佢地0係學校玩下、影下相,都好似幾唔錯喎~~~~~

多謝以下相片提供0既KENNIS MAMA,即係之前我話好叻叻0個個同學仔MAMA~~~~~



 


 


仲要影埋野人上校車0既情況,THANKS SO MUCH!!!!!!!!!!!!


野人放學一見到婆婆爆喊0既MOMENT


再加上喊完有野食氹番0既MOMENT


呢D都係FTM先享有0既時光呀!!!!!!!!!!!!!!!!

不過做FTM呢個諗法,維持左一個星期就消失左喇

我諗我都係鍾意返工多D~~~~~WAKAKAKAKA~~~~~

2 則留言:

  1. 其實可以試下做FTM,唔鍾意先做返野囉,或者請兩個月假試下

    回覆刪除
  2. 不用了....每個星期做2日OR3日FTM都已經好夠~~~~WAKAKAKA~~~~~

    回覆刪除