2012年9月22日 星期六

SCHOOL BUS

WEEK 3 TO NURSERY - 野人開始搭校車

其實比起自己返學,野人搭校車呢件事,我係更登佢地緊張呀!!!!!

1) 架校車佢地見都未見過

2) D校車姨姨又係見都未見過

3) 返學都叫做有個適應期,第一個星期有父母陪,熟習下個校舍AND老師啦~~~~

但校巴一黎就實戰喇!!!!!!!

如果我係野人,我都驚啦

都唔知架車會車自己去邊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




我同小虎是日做左D傻傻地,但好FUNNY0既行為 ------> 跟蹤校巴!!!!!!

原來跟蹤係好刺激呢~~~~好驚跟甩架校巴~~~~哈哈~~~~

除左趁機睇下野人0係車上0既情況 (全程訓左-__-)

其實都想睇下架校巴0既路線

想知點解返學返1330,野人要1210上車,足足係早左個幾鐘

(我記得第一次見到1210呢個時間,我去問老師係咪寫錯左,因為真係UNBELIEVABLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

原來都真係要兜好多個站.......好彩野人訓左

可以抖足精神先返學,如果唔係又發癲!!!!!!!

兜左成7、8個字,終於離開TKO、入隧道


返到學校AROUND 1 點,野人落車0個時爆喊,DIDI仲要仆親

P.S.其實我0係棵樹後面"裝"野人,幾驚有人以為我想拐帶小孩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

野人入左學校,我都順勢蛇左入學校,睇下佢地喊完未

點知我交完張FORM去校務處,"裝"入課室

野人已經冇喊,玩緊........

都好0既~~~~証明佢地只係怕架校車~~~~~~

放學,老師拖住上番校車,又想喊.........

勁驚險,架校車停左0係我地架車隔離

幾驚俾野人見到我地0係車入面.......WAKAKAKA


由於返學係第一站上車,放學都係第一站落車

所以好快就返到屋企~~~~~


中途要超越架校車,因為我要早過佢到,接番野人~~~~~~


落車,DIDI又爆喊

GORGOR就好冷靜,仲問我拎腸仔食

(因為我同佢講過,如果放學冇喊,獎佢食野,佢話想食腸仔~~~~佢竟然記得~~~哈哈~~~~~)

不過腸仔是日缺貨,食左雪糕頂替~~~~哈哈哈哈~~~~


既然咁驚恐搭完架校車,一定要俾佢地玩下、開心下、RELAX下0既~~~~


呢位哥哥又MONKEY上身喇-_____-


又要讚嘆佢地0既無限精力

朝早6點起身,玩到夜晚6點,面不改容

中途只係訓左大約半個鐘.........CRAZY CRAZY!!!!!完全唔夠佢地玩囉!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言