2012年9月13日 星期四

難以抗拒的好天氣

0岩0岩過左0既星期日,真係超好天囉!!!!!!

唔出去玩真係對唔住自己同野人

(因為本來仲想"以防萬一"埋呢個星期先重出江湖嘛~~~~哈哈~~~~)

但係好天到一定要即興去一轉海灘先喇!!!!!!!!!!


野人而家好識做,知道我出門口一定會同佢地影張相先

所以佢地而家係自動自覺企定定俾我影完,先去禁lift~~~~

GOOD JOB! DIDI !!


去左我地主場,清2灘

GORGOR上幾次去海灘都唔肯踩沙,令我好無奈

今次一開始都算好左D,肯企0係塊蓆上面 (之前係蓆都唔願企!!!!!)


唯有等佢自己WARM UP下啦

我知哥哥性格,愈迫佢愈衰!!!!!!


我同弟弟出去玩先喇


隔左一陣,哥哥都肯出黎喇!!!!!!!!!GOOOOOOD!!!!!!!


天時暑熱,梗要食個雪糕HAPPY下啦

 


雪糕咀0既兄弟~~~~~


咁樣玩左一個下晝又好爽喇

因為用唒野人0既ENERGY,佢地又可以大覺訓喇~~~~~YEAH!!!!!!

沒有留言:

張貼留言