2012年9月10日 星期一

Babe 曁 PizzaHut之友。聚


POST番2年前舊相??????

OR 又再生多個?????

哈哈哈哈~~~~~

非也非也........


熱烈恭喜班長+NICK為這個世界帶來一個健健康康大隻B~~~~~~

而家我每次見親朋友0既BB,都會搶住抱!!!!!!!!!

因為實在太得意喇!!!!!!!!!!!抱呢D小BB真係好舒服呢~~~~~

如果係頸仔已經有力0個D小BB,我就更加鍾意抱

因為可以棟直佢地,好好玩呀~~~~~~嘻嘻~~~~~

唔似得而家抱野人~~~~~~真係一件苦差........辛苦屎我!!!!!!!!!!!!

小虎爸話抱住咁細個BB + 個電視開到"有畫冇聲"呢個場面

令佢湊BB野人0個時0既感覺返唒黎~~~~WAKAKAKAKA!!!!!!!


探B呢一晚咁0岩係班長坐月,即出監前0既最後一晚

真係登佢可以重返花灑沖涼0既世界而感到興奮呀!!!!!!!!!!!!

(冇試過嚴守坐月規則0既MAMA,係唔會明有幾咁爽架喇!!!!!!!!)

是夜仲有另一個緊要事要做..........緊要感覺只局限於以下2位PIZZAHUT狂迷

就係要去食PIZZAHUT堂食(緊要到要問人LAST ORDER幾點..........)

因為呢2位狂迷經常要平反PIZZAHUT0既堂食係好食過外賣好多~~~~~~

2位PIZZAHUT狂迷~~~~~幾HAPPY~~~~~


VS

2位PIZZAHUT唱淡友~~~~~


我真係好唔明好唔明好唔明PIZZAHUT有幾好食??????!!!!!!

問題係自從我同小虎一齊之後,我對PIZZAHUT之厭惡程度可以話係有增無減架!!!!

雖然係咁,但係都仲要間唔時就食下...-___-

而家仲死,俾呢2位狂迷結左盟

即係喻意未來0既日子,只要同呢2位狂迷吃飯,就好大機會吃P‧I‧Z‧Z‧A‧ H‧U‧T......

沒有留言:

張貼留言