2012年9月19日 星期三

小虎生日@OP


小虎呢位24孝父親,生日都應該係想同2個仔過架喇~~~~~

所以生日前一晚,我已經同佢吃左餐飯‧預祝!!!

去左JW食BUFFET,因為"ALL YOU CAN EAT"係小虎最愛0既飲食文化!!!!!!!

雖然本人極度唔歡喜BUFFET呢樣野,認為係推動浪費食物0既行為

但係生日0個位鍾意嘛......梗係要食D佢高興0既野啦~~~~~~~~

不過......都唔知係D鮑魚太難消化,定係我真係年紀大,消化能力大不如前..........

食完0個時我個胃真係頂到有想嘔0既感覺!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

而且呢個頂住0既感覺維持左2個幾鐘先消失!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

就係呢D鮑魚+埋D花膠,食到我胃頂頂!!!!!!!(屈落D鮑魚度,否認自己老~~~~哈哈~~~~)


我已經唔係好努力咁食架喇....都搞成咁......唉.......以後都係少食為妙...........



小虎生日,都冇乜諗定想去邊~~~~~~

最後......朝早起身決定去OP

小虎話今次係最後一次生日係"4個人去,俾一個人錢喎~~"(竟然係呢個原因決定去....-____-)

雖然我有D做左父母0既朋友話『就算亞B夠3歲,都可以扮未夠,照FREE咁入去......』

但......又到我要發牢騷0既時候喇......

莫講話我從來冇呢個MINDSET要"博大慕"先啦

就算而家俾我知左有D人係咁,我都真係做唔出囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1) 誠實問題,點做身教呢?!

2) 做乜要個小朋友冇啦啦做個偷偷摸摸0既人呢?!

小孩雖然只有3歲,但都有自尊嘛!!!就算唔會有人CHECK,冇人知,自己知就夠死啦!!!!!!!!!!

好!發完牢騷,講返OP~~~~~

今次去OP可謂另一個對我同小虎0既"力的考驗"

雖然野人已經有大半年冇坐BB車,但呢段時間我都冇試過同佢地全日去呢D樂園呀~~~~~

所以今次係第一次得我同小虎2對手呀!!!!!

而我同小虎都做足心理準備!!!!就係----->野人一有D咩唔對路好難搞

我地就即走,話唒都係4個人俾1個人錢嘛~~~唔覺蝕~~~~WAKAKAKAKA

一入到去,DIDI同佢個朋友 - 鯊魚 - 影張相先,唔知點解佢好鍾意鯊魚

至於GORGOR,自己話自己"驚",唔影喎~~~~~




再黎一張全日只影左一張0既全家幅~~~~~~




是日重點---->同野人睇魚~~~~

2隻野除左至愛"巴斯光~~~年"之外,最最最鍾意就係睇魚喇

睇魚係會令佢地去到極度亢奮0既狀態,特別係一下子出現極多魚0個時~~~~~


見到咁多魚,DIDI已經大叫"好多魚魚",而且開始自言自語中....唔知係咪同D魚交流緊~~






同魚魚SAY GOODBYE之後,就上山醫肚

咦,呢個小朋友,你自己一個咁悶呀???哈哈~~~




搭呢架列車上山~~~野人上次仲係坐0係BB車

今次已經係自己排隊上車~~~~





去企鵝餐廳食LUNCH~~~~都多多地人,要等位

等位0個時歎支橙汁先~~~~咁0岩俾我影到DIDI0既超級自私眼~~~~WAKAKAKA




終於等到位喇~~~~~同生日之星影張相先啦~~~




等食......




KEEP住望隻匙羹裡面自己個樣,自戀狂又返黎喇+____+




終於有得食~~~~





今餐都算乖,坐得幾定自己食~~~~

可能又係佢地最愛0既PIZZA,所以比較掛住食,冇搞其他野~~~~

食飽飽,又變iPHONE的少年



離開餐廳,見到呢架野,野人話想坐喎~~~~

食多幾年飯先再同我講啦~~~~哈哈哈哈


入去睇企鵝lu......入面真係好凍呢~~~~~


山上D野唔0岩野人玩,所以落番山lu.....

FIRST RIDE ON CABLE CAR~~~~




落左山,第一站係懷舊香港

偷瓜賊.......


小虎又要SHOW OFF佢0既演戲技倆


擺檔0既兩位小兄弟



再去坐下架"叮叮"

爬黎爬去冇時停 (小虎話最CONSUME 能量係0係呢架叮叮入面喎~~~~)




 


見到呢個魚魚Carousel,野人都要玩一玩~~~





哥哥話要坐"毛仔"喎~~~~但"毛仔"係單人座嘛~~~咁細個要同大人坐雙人座喎~~~~

都係0個句,食多幾年飯先再同我講啦~~~~HAHA

最後去"兒童皇國,做主角........"<----呢首歌好似係兒童皇國開0既時候唱0既

應該同我差5多大0既人先識架喇~~~~YOUNG D OR老D都唔識呢首歌:P

以前"後生,仲做女0個時"<-----而家好鍾意咁形容自己~~~WAKAKAKA

都唔明點解OP要有呢D攤位遊戲

要玩呢D係"放錢樂園"都有得玩啦,做乜要入到黎OP玩

但係唔知點解有左小朋友就會自自然然玩架喇!!!!!!真係好神奇~~~~~


是日野人最WILD就係俾‧佢‧地‧見‧到‧呢‧幅‧牆!!!


真係爬上爬落10次8次都唔夠呀!!!!!!!CRAZZZZY!!!!!

哥哥係爬到隻腳損唒都要繼續爬!!!!

(之後一日婆婆問佢個波羅蓋咩事損唒,佢答"仆親"...-____-)

咁樣爬落去都唔係辦法,帶佢地去玩小小摩天輪分散注意力


最後最後玩埋呢架"的的tat"就諗住返歸喇~~~~

點知野人勁鍾意玩,最後玩左3次,仲要喊住唔捨得咁走>___<




最多俾佢地0係呢架唔識旭0既,再"磨爛蓆"多一陣.......哈哈~~~


其實今次黎OP都算舒服

因為1)天氣開始有D涼,唔會熱屎!!!!!

2)冇乜大陸人,GOOD

3) 香港人都冇乜,唔知係咪0岩0岩放完暑假,D小朋友要玩都暑假玩唒

D大朋友要玩都等下個月HALLOWEEN先黎玩

所以客觀因素非常舒服

但係我同小虎爸當然都好攰啦~~~~始終要湊住2個精力旺盛0既野人嘛~~~~

野人玩完都好攰呀!!!!!全日冇訓過之下,一上車,都未去到個停車場口已經訓左,熟睡埋~~~~

佢地就好啦,一上車就有得訓

難為生日0既小虎,玩完咁攰要車我地返屋企之餘,仲要遇著塞車!!!!哈哈~~~~~

算啦算啦,返到屋企食個生日餅補償你啦~~~~


雖然我買呢個蛋糕0個時都係一心諗住亞仔見到呢個DINOSAUR會好興奮!!!!!!!!WAKAKAKA



哥哥見到有野食,就會好合作咁笑足全程





兼且好落力咁BLOW OUT THE CANDLE!!!!!


近到咁吹,我都驚佢燒親個咀~~~~~~

DIDI,你做乜切餅切到個眼神咁凌厲呀?????



下個月我生日,唔知野人會唔會已經識得唱生日歌俾我聽呢?!嘻嘻~~~~

其實去完OP,我帶2隻野返上屋企0個時

發生左件對我黎講好嚇人0既小插曲!!!!!!!!!!

就係搭搭下LIFT,見到個地下有滴血

正想叫野人唔好行埋去之際,就見到哥哥個"人中"位全部都係血!!!!!!!

嚇屎我呀!!!!!!!以為佢咩事流咁多血!!!!!!!!

事後諗番0係OP,我地食左呢個拼盤


而哥哥係怒食0個個洋蔥圈囉!!!!!!!!!!肯定係因為太熱氣啦~~~~真係俾佢嚇Q屎!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言