2012年9月9日 星期日

S • C • H • O • O • L (下)


上學第一星期,全個星期都可有家長陪同。

我要好認真好認真記下MM人生第一個星期上學之時光

怕時間過了,會遺忘,記憶會褪色.........

所以這珍貴之片段,我要認真、詳盡地記。下。來。



DAY 1

除左上年0黎INTERVIEW0個次,今次係野人第一次認認真真見到自己0既學校

呢個PLAYGROUND除左吸引我,仲好吸引野人,佢地睇到已經想即刻出去玩!!!!!!!





但係......梗係唔得啦,老師都未見~~~~~

First time to meet the teachers~~~~~~



每日程序

1) 在自己手冊相應之日期上貼上貼紙,代表出席紀錄 (唔知點解張相可以朦成咁....影相0個個可以拉出去斬!!!!!!)




2) 掛起自己之書包在相應位置 (影件死物都可以影成咁!又斬!!!!!!)



3) 貼上自己樣之小蜜蜂,代表是日有出席 (哥哥次次都係揀左DIDI0個張當係自己!!!!!!!!!)



4) 搞掂,可以去玩lu.......

DIDI好似要一次過玩唒所有車!!!!!





GORGOR就乜都玩下啦,唔一定玩車~~~~~




上半堂,2隻野都算坐得定

 



哥哥仲要坐坐下扮"小花",哈哈~~~~~

下半堂,開始坐唔定,老師講乜又唔理

自己有自己玩!!!!!!!!完全唔理老師0既活動!!!!!!!!!!

坐唔定都唔緊要喇,因為下半堂都出去玩~~~~

但係出到去PLAYGROUND,只係掛住玩其他野,又係完全唔理老師,激屎我!!!!!!!

以下呢張相都係佢地行左埋去老師同小朋友0個度10秒影架咋!!!!!!!!



總而言之,就係咁樣不停叫佢地"坐定"同"去老師度"0既情況下

我同小虎講到口乾同唒到人乾過左第一日喇-___-

DAY 2

經過我第一晚地獄式訓示野人返學要坐定定之後

哥哥DAY 2都算坐得好左,起碼唔係每一秒都要叫佢坐番低.......

 



DIDI就好乖,除左坐定定之外,仲有配合到國語老師0既指令~~~~~WELL DONE!!!!!!

後半堂,玩麵粉糰

由於我之前已經0係屋企同佢地玩過麵粉糰,所以可能因為咁,佢地都唔太陌生呢個感覺

但係老師明明係叫加D野落個麵粉糰,扮整緊塊PIZZA,加D材料上去

呢2隻野一開始就真係加D野上去

但係加完之後,堅持要全部材料0係個PIZZA拎番唒出黎

搞到最後所有小朋友0既作品放0係一齊0既時候

得野人0個兩舊係乜都冇,得舊麵粉糰-____-

小虎仲要同個老師講『係呀,我2個仔食齋架........』+___+

DAY 3 (D相清晰返好多,因為我忍唔住帶左DC,我唔想最後野人D返學相張張都係朦!!!!!)

開始玩下其他野0既DIDI

 



但係都不忘玩車0既~~~~


仲要日日都必玩呢架紅色車,真係專一........


哥哥都唔係咁鍾意玩車,見佢都係鍾意砌野多~~~~~~

同老師都開始有D互動~~~~

 





是日老師帶小朋友參觀全間學校

DIDI行行下講左句『好多野玩!!!!!!』哈哈~~~~~

是日坐定定指數 : 尚可

其實對於"坐定定上堂"呢樣野,我不嬲都覺得唔適合男仔架!!!!!!!!!

男仔天生生理上就係需要不斷郁動!!!!!!!!!

要男仔坐定定,真係好慘呀~~~~~~

不過冇辦法啦,唔坐定定係會騷擾到其他小朋友嘛~~~~

所以都係坐定啦~~~~哈~~~~~~

DAY 4

玩彩虹傘

本來我想用一段片黎表達野人是日之開心指數

但係片始終會SHOW到其他小朋友樣,都唔係幾好.......

所以只可以POST一張玩彩虹傘0既相啦~~~~~



玩彩虹傘呢件事,又俾我見證到野人又大過左喇

因為我記得佢地初初0係PG玩彩虹傘係驚架!!!!!!!

而家都不知幾ENJOY!!!!!!!!!

是日坐定定指數 : 良好

可能已經慣慣地要坐定定^^

DAY 5

可能係最後一日"家長陪同日",學校都要show off一下

所以是日都比較多活動

1) 做手工 - 相架~~~

 




哥哥,你痴0個d位都幾古怪架喎~~~~~




2條友仔,痴完又想meat番唒出黎.....又想食齋!!!!!!!但俾我喝止左~~~haha~~~


2) 食茶點

哥哥好認真咁同神傾偈呀~~~good job!!!!!!!


都算聽話,做唒老師0既要求先開始食~~~~



3) 派校帽

 


都唔知係咪小朋友都係特別聽外人話

平時我買親d咩俾野人戴,佢地都no no no呀!!!!!!

今次呢頂校帽又異常地願意戴喎~~~~so amazing~~

 


仲要一路肯戴住俾宣教師影相tim呀!!!!!!!!!


呢張合照真係為呢個"家長陪同日"畫上完美0既句號呀~~~呀~~~呀~~~~

5日陪返學生涯咁就完結左喇~~~~

希望野人下星期、以至之後0既日子

都好似有爸爸媽媽陪0既日子,咁鍾意返學啦~~~~~

沒有留言:

張貼留言