2012年9月8日 星期六

S • C • H • O • O • L (上)

9月喇...事隔幾年,呢個開學月又變得關我事~~~

野人終於開始佢地0既讀書生涯!!!!!!!!!


返學前都有D野要買、要準備

其中要買0既野就係大量手巾仔,對於我呢D咁無聊0既MAMA黎講

買邊類型手巾仔,我都會思前想後一番!!!!!哈哈

本來都諗住買D"CARS"呀...."巴斯"呀.....諗住佢地可能會用得開心D

做唒RESEARCH後,見到好地地正版0個D,都好有女人街FEEL....所以放棄了......

再諗住買一堆COLORFUL0既淨色手巾啦,諗住感覺開心D

但係見到0個D5顏6色0既DYE.......好似唔係咁安全(職業病又發作!)

雖然都心知TOYRUS0既野一定係TEST過唒,非常安全.....但係都係放棄左...哈哈~~~

最後就揀左MIDES最BASIC0既手巾仔,薄薄地、唔會甩毛、柔和色系~~~~NICE~~~~


另一樣就係襪仔喇

雖然N班係冇校服,好自由

但係自由得黎都有D規矩,就係以白色為主喇

但係本人就覺得白色好悶

所以揀襪仔,白色得黎都要有D款~~~

最怕有D媽咪,將小朋友對襪拉到去"膝頭哥"咁高0個D STYLE......

小朋友對腳已經短,仲要拉到咁高,搞到個人仲短,好怪.........

SO最後揀左GAP呢款,有得反番落黎少少0既款~~~~



而要預備0既野,其中一樣就係要0係佢地所有0既物品加上名字..........

我諗個目的係

1)等小朋友開始認住自己個名

2)等老師唔會搞亂小朋友0既物品

呢間學校好好呀.....會幫我地訂呢堆NAME TAG


(但係我完全唔記得訂左,自己另外再訂.....-____-

仲要原來小虎係記得,我自己訂0個時都唔提我學校有!!!!!#^%*(#^%....O____o)

0係我post完呢張相上FB之後,好多MAMA朋友都問我拎個CONTACT呀!!!!

更加覺得學校呢個SERVICE真係好好!!!!!!!!!!!!!!!!!

而且呢件事之後,令我覺得以後有D咩關亞仔事0既PRODUCT都PO一PO,分享下,總會有人用得著~~~嘻嘻~~~


開學前,學校搞左個家長會

俾我地班家長參觀下學校、見下D老師、認識下D班主任、派下D開學物資

(我就係0個一刻先知原來自己訂左NAME TAG!!!!!!!)

野人呢一年0既班房~~~~

 


學校室外PLAYGROUND<-----呢間學校0既賣點,亦都係我揀呢間學校0既原因之一

野人0既書包仔、圍裙仔、手冊仔~~~~

 


見到呢一切一切,令到本來對於野人返學呢件事好興奮0既我,更加興奮!!!!!!!!!!!哈哈~~~


第一個星期0既返學生涯,其實都唔係咁緊張

因為全個星期都係有屋企人陪~~~~

而我同小虎都覺得.....唔知點解......雖然只係陪佢地返一個鐘學,但係.......

比起返工、比起WEEKEND同野人出去玩,攰好多架囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

想知野人第一個星期返學有咩搞

而我同小虎究竟發生左D咩事咁攰

請留意下一篇網誌~~~~哈哈~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言