2012年9月27日 星期四

鵝仔魅力

我敢肯定︰鵝仔品牌而家0係我朋友堆中0既禮品榜,係排頭3甲!!!!!!!

睇下呢箱野就知~~~~哈哈~~~~





呢D都係上星期FAMILY SALE0既戰利品

不過我要0係度作出一個證清

FAMILY SALE0既所有PRODUCT,衰D講句全部都係"賣剩蔗"

所有現時0係SHOP有得買0既野,都唔會有得係FAMILY SALE出現

有D甚至係幾年前0既倉底貨,所以D野真係真係超平!!!!!!

亦都因為D野實在太抵喇,我唔會同所有朋友講有FAMILY SALE呢件事

就好似呢盒LIP GLOSS係以低於市價一折發售

如果我問唒D朋友買唔買,我諗我買一百盒都唔掂!!!!!!!!!!!!!


而且FAMILY SALE係有時限0既,所以我係要以一個極快0既速度買到最多0既野

亦即係話我幫得佢買0既朋友,都係信得過我眼光0既人 (如果唔係點係咁短時間買到成箱野呀!!!!!!!)

所以冇被通知0既朋友真係唯有講聲抱歉喇:P

至於STAFF PURCHASE,係ANYTIME都可以進行,只要落SHOP買就得

不過落SHOP都要時間嘛,所以我通常都係儲埋一次過OR有同事落開去SHOP就一次過買唒

雖然我知道有同事,可能費事有D朋友得寸進呎狂買

都會以一個貴DD0既價錢賣番俾朋友

雖然我聽同事咁講0個時,我都少少認同0既

因為有時狂買真係好煩,仲要最無奈係有D朋友係幫朋友買......真係唔多0岩規矩囉-____-

不過我呢D人應該都係遺傳左我亞爸0既"擔屎都唔偷食"性格

唔會收貴我D朋友錢架喇,真係做唔出

同埋如果幫D熟朋友買,約出黎拎野0個時吹幾句水 OR 食個飯

呢D聚一聚,我都覺得係無價0既~~~~P.S.我D朋友知我咁講,會唔會好SWEET呀?!哈哈~~~~

所以自認同我唔太熟0既朋友,唔好叫我幫你買野喇

你自己冇覺得唔好意思,我都會覺得你好怪啦~~~~~呵呵呵呵~~~~~~

沒有留言:

張貼留言