2013年1月19日 星期六

苦海明燈系列 - 濕疹

如果你係睇住野人長大0既朋友,應該都知野人BB時期0既濕疹係超級勁!!!!!!!!!!!!!!

中途加入0既BLOG友 OR 有興趣重溫0既朋友可以睇番篇舊BLOG :P

http://blog.yahoo.com/3bmama/articles/596445/date/201009

以前已經提及過濕疹同乾燥天氣係好朋友

乾燥出現,濕疹就會一齊出現 -__- (基本上轉天氣就有機會發作,而乾燥天氣就一定發!!!!!!!)

所以應付濕疹0既最佳辦法除左靠含類固醇藥膏外,就係要幫皮膚做好保濕!!!!!!!!!!!!!!

而且唔止局限0係濕疹發作0既時間,而係平常時時刻刻都要做好保濕0既功夫

所以我買野人0既保濕產品並唔係一支支咁買,係半打半打,甚至一打一打咁買

(養佢2隻野真係錢都使得多過人!!!!!!!!食又食得多過人、搽野都搽得多過人-___-)

另外,用呢類保濕產品真係要持之以恆

除非用完後皮膚即時轉差,要立即停用外

如果唔係即時好,都唔應該立即停用該牌子

因為要耐D時間先知WORK OR NOT!!!!!!!!!!!!

就係憑呢2年幾經驗 (:P),本人對保濕產品0既認識都提升左好多!!!!!

今次0既"苦海"系列就介紹下保濕產品啦 :)

首先要申明,我只會話俾大家知0係呢2年幾野人用過0既保濕牌子 +
用0係野人身上0既效果

但係....請緊記!!!野人身上work or not 0既程度並唔代表我讚或彈某牌子0既product or某某牌子0既好與壞

因為....選擇濕疹0既保濕產品,其實同我地女士們選擇skin care products一樣

work0既程度係因人而異!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

野人2兄弟俾我深明此道理!!!!!!!!!同樣0既product用0係佢地身上會有唔同效果呀!!!!!!!!!

就好似我第一個介紹0既牌子...........
 
1) CCK代理0既韓國牌子 ----> PUTTO

野人用後效果 :

DIDI : 差左好多!!!!!!!!!!!!!!

GORGOR : 冇差左,但都冇好到.........



不過呢個牌子0既BODY BATH 都OK,野人而家仲用緊

 
(係呀,除左保濕,沖涼0個支野都好緊要架!!!!!!!!)

2)  Oilatum 愛麗她

野人用後效果 : BODY BATH效果極差!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我知道好多藥業界0既朋友仔女都有用呢隻牌子,但係野人用後,效果真係差到嚇親我!!!!!!!!!!!

 
而Oilatum0既潤膚膏.....0係野人身上......都係宣告死亡 -----> 用後濕疹冇差到,亦都冇好到.......



3) Cetaphil 舒特膚

野人用後效果 : BODY BATH冇乜作為,仲要皮膚有少少"鞋"左

所以我都冇試佢0既保濕產品lu.......

加上呢個時候,我搵到0係野人身上用得最work0既牌子 -------> PHYSIOGEL!!!!!!!!!!!!!!

(都話我唔係一支支咁買架啦....-___-)

其他試過而又唔得0既牌子仲有: SEBA、QV、Mustela,連WATSONS冷霜我都試埋

(呢個WATSONS冷霜,好似係30幾蚊一大"罌"咁CHEAP BOM BOM,但係就係得呢個先係醫生介紹我用,哈哈)

講完咁多濕疹0既產品,其實都離唔開一個大道理----->低敏配方!!!!!!

要知道濕疹本身就係一樣敏感症!!!!!!!!!!!!!!所以低敏配方好重要!!!!!!!!!!!!!要緊記喔!!!!!!!!!!!

3 則留言:

  1. 哈哈. 完全明白. 因為我個女都係咁..係屬嚴重情況....四個月果陣...係嚴重到 面仔滲水......仲有. 好似你咁一打打咁買入貨既mama唔止你 個. 我個女都係用PHYSIOGEL ai cream . 所以我入親貨都係...一打至打半咁買.... 家陣我home仲有成18支 ai cream. 近來太干燥..我都係幫彤彤勁搽 基本上一年四季日日都會用.... 你去邊到買lotion...幾銀. 我幫你格下價.....
    [版主回覆01/21/2013 15:34:42]仲有,你有冇好0既BODY BATH推介呀????
    [版主回覆01/21/2013 15:33:26]濕疹真係好煩呀!!!!!!!!!
    野人只係可以用AI lotion, AI CREAM搽左一樣發呀!!!!!!!!!!真係好怪!!!!!!!!!
    唔使格了,因為我0係GSK直接買,仲可以送貨到屋企:P

    回覆刪除
  2. 我之前都係用 mustella既沖涼泡泡. 都ok既..

    回覆刪除
  3. 濕疹其實系一件好可怕都系好辛苦噶事....保濕同揾出致敏原系極之極之重要噶!!
    [版主回覆01/29/2013 10:24:36]係呀!!!!!!保濕真係好重要!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除