2013年1月30日 星期三

唔。想。食。麥。皮



本人超愛吃海鮮!!!!!!!!!!

但係又知道海鮮會帶黎超高膽固醇-___-

+上我又極唔鍾意食麥皮,所以唯有減少食海鮮0既次數!!!!!!!!

不過適逢亞姨返左香港,唯有捨命陪君子 :)

一個星期食2次seafood,希望唔使提早食麥皮啦~~~~我唔想食麥皮呀!!!!!!!!!!!!!!!

由新界西食到新界東~~~~~~~

新界西代表 ------> 3聖,都幾重口味..........

可能我個人食得比較清淡,除左個蝴蝶蚌,其他都略鹹.......




新界東代表 -------> 西貢

野人好似對於呢D海鮮就快要俾我地食落肚,感到好可惜~~~~~~哈哈哈哈~~~~






不過佢地唔使可惜啦,因為我地大人食海鮮,佢地自己選擇左食麵包 =___=




又影近期最愛--->PANORAMA~~~~嘻嘻





食飽飽,做遊客閒逛下~~~~

GORGOR自己企好唒位,主動要求小虎爸幫佢同呢隻海豚影相 (自戀狂又上身 @@)





對D大魚好有興趣0既野人.....好似0係OP都冇睇得咁開心~~~~哈哈哈哈






DIDI好鍾意睇船........好似一個老人家對住個海........




路經公園,點都要玩下 (因為而家習慣左WEEKEND會同佢地去公園)

DIDI近期大愛---->千秋~~~~~




終於等到0既GORGOR~~~

唔好睇佢笑得咁開心,以為好鍾意喎,實情佢玩2下就話唔玩呀喇~~~~




玩飽....又要食

野人初嚐"滿記"總店~~~~





玩左全日,野人又冇訓覺咁滯,好彩都冇乜發癲 :)


沒有留言:

張貼留言