2013年1月22日 星期二

頑固哥哥 + 被FAKE媽媽

點解GORGOR咁唔鍾意去SALON剪頭髮呢??????

點解咁鍾意呃我去到SALON門口,跟住又話唔剪頭髮呢??????

我同小虎真係出盡唇舌,姣盡腦汁都氹唔到佢去剪髮!!!!!!!!!!!

上一次,我地已經屈服左,0係屋企幫GORGOR剪髮 -___-


野人2兄弟2個性格又0係剪髮呢件事表露無遺........

DIDI第一次去剪,睇佢個樣

雖然唔多願意,但係都乖乖坐定定俾人剪~~~~~



時至今時今日,都已經唔使突登氹佢 + 唔使任何ENTERTAINMENT (e.g. iPAD, SNACK) 都可以坐定定俾人剪



而GORGOR.......都有進步0既........

就係由佢最初0既"一口拒絕"----->現在0既"出爾反爾"!!!!!!!!!!!!!!

每次都已經傾掂數,佢自己願意去剪

但係行到去SALON門口,就拋下一句"我唔剪!" 真係激死我!!!!!!!!!

係咪我太天真,信佢咁多次,搞到我被FAKE左咁多次!!!!!!!!!!!!!!!!!!

最後都唯有0係屋企搞掂佢個樣衰頭 @_@




2 則留言:

  1. DiDi 個樣好正呀~~~

    回覆刪除
  2. 既然佢個樣咁正,咁你幾時得閒見下佢呀?????
    約好人團拜年未呀????:p

    回覆刪除