2013年1月9日 星期三

苦海明燈系列 - 飲奶

苦海明燈系列事隔一個月又黎喇!!!!!!!!!!!!嘻嘻

(再次重申,我分享0既明燈係無知 + 無聊野 :P)

上回講小朋友衫,其實仲有少少野補充........

小朋友衫除左有60、70、80既標示碼外

仲有其他大牌子會有12-24months、24-36months OR 2T、3T既標示碼 (T = Toddler, 2T = 2 years old)

不過唔使緊張,講到底都係based on cm計算 (借CARTER'S個SIZE CHART一用)


而且0係件衫個tag通常都會標明


因為每個小朋友生長速度都唔同,所以千奇唔好倚賴小朋友0既年紀去決定著邊個碼既衫

而且個SIZE CHART係以平均數據計算,即係個數據只係表示呢個AGE0既小朋友AVERAGE0既HEIGHT

所以最好都係睇番自己小朋友有幾高~~~~~

好似野人咁,而家都31MONTHS OLD,都可以著緊24MONTHS既褲 ~.~ 都話佢地係唔0岩比例啦~~~~

仲有一樣野係好重要0既!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

同牌子,男裝12-24mths compare 女裝12-24mths,件衫0既大小係唔同架!!!!!!!!!!

雖然我只係有2個仔仔0既MaMa,但係我真係好鍾意"睇"女仔衫架~~~~哈哈~~~~

而且有時有D女仔褲,其實都好中性,我都會買俾野人著~~~~呵呵~~~~~

所以真係要睇cm呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!緊記呀!!!!!!!!!!!!!!!

OK ! 補充完畢 (都補充左好多..........)

今次0既"苦海"系列,介紹以下呢支飲管


呢支飲管用黎放0係奶樽入面,FIT FOR一般奶樽瓶口 (闊口奶樽除外)

飲管底部有一粒膠珠 / 金屬珠,用黎"聚"住支飲管


咁樣就可以訓 OR 坐都飲到奶 (希望你地會明我講緊乜,哈哈)

本人覺得呢支飲管非常好用,因為我好怕人訓0係度食野or飲野 (做人要有腰骨呀!!!!! :P)

呢支飲管就可以幫我訓練到野人坐0係度飲奶,而又唔需要將個奶樽舉到好高~~~~~


如果大家都想幫小朋友養成一個比較良好0既習慣 (始終訓0係度飲野都比較危險........)

就可以0係BB開始自己識坐0個時,加呢支飲管順便訓練埋自己揸奶樽飲奶喇 :)

沒有留言:

張貼留言