2013年1月31日 星期四

香香。水仙

都話呢排好多"濕濕碎碎"野要做啦!!!!!!!!

送走左一對"二萬菊",野人學校又黎兩舊水仙...........

不過水仙我都好welcome :)

每年過年都會買水仙放0係屋企,成間屋會好香,very nice~~~~~

兩舊水仙返屋企前,野人0係學校已經幫水仙"剝皮"~~~~




而高年班0既小朋友更加會學"界"水仙呢~~~~~

好呀好呀,野人下年學識左,大個可以幫我"界"水仙 :P

返到屋企,幫水仙脫袋,搵水養住佢地~~~~~






好明顯呢幅朦成咁0既相,並唔係出自我手筆........(又係影唔郁0既野都影成咁-__-)

又好明顯,搵個咁究其0既"兜"裝住D水仙,亦都唔係出自我呢個唯美主義者0既意思........



以下呢個先係我0既出品,哈哈哈哈~~~~

好犀利,一個星期都冇高左咁多!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



沒有留言:

張貼留言