2013年1月8日 星期二

天上的財寶

2012年8月開始,一直都諗------> 應唔應該幫野人考過另一間學校升K1????

有此念頭.....因為....

1) 野人現就讀0既學校課程比較淺

2) 少少挑戰心態。想試下野人0既實力,實力指面對陌生人0既能力

3) 少少羊群心理。個個朋友問我幫唔幫野人轉校 + 個個K1都轉校,所以想"為轉而轉"

未決定前,我只同神講........

"渴望所有安排都有祢0既心意0係當中、

一切都係跟住祢0既旨意而行,

因為我深知道祢會俾我一條當行0既路"



神0係呢段時間,不斷叫我思考"天上的財寶"

『不要為自己在地上積蓄財寶; 地上有蟲子咬,能銹壞,也有賊挖洞來偷。

要在天上積蓄財寶; 天上沒有蟲子咬,不會銹壞,也沒有賊挖洞來偷。

因為你的財寶在哪裡,你的心也在哪裡。』[馬太福音 6:19-21]

結果........我冇幫野人申請任何一間學校

其實整個過程,都唔知自己做得0岩定錯、好定壞

只知道自己要跟住神0既心意而行

直到12月,我地一家0係野人學校經歷一個滿有恩典0既聖誕節

0個一刻我就知道.......無論唔轉校0既結果係好OR壞

繼續留0係呢間學校都一定係神0既心意 !!

神想我、想小虎、想野人將眼光、將心都放0係"天上的財寶"

呢間學校除左可以俾野人一個滿有恩典0既環境長大之外

亦都俾我同小虎有好多機會經歷神

2013年,要做一個勤奮0既BLOGGER之外,亦都"奢望"自己可以透過呢個BLOG多榮耀神0既作為

我知好多朋友覺得宗教係一件好HEAVY0既事

甚至有D好似小虎咁,對詩歌都已經開始有D抗拒

咁今次就用一首野人學校經常出現,較為輕鬆0既一首詩歌

將你地帶到這"天父的花園",俾你地知道每一個人都係神所喜悅0既寶貝 ^_-




P.S. 野人學校無論E-MAIL、學校佈置、老師都以"寶貝"稱呼小朋友

我諗用意就好似呢首詩歌意思,令小朋友感受到從少就0係天父0既愛之下長大~~~~~


沒有留言:

張貼留言